וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קולומביה: "ישראל מאומנת, קבוצתית ואוהבת התקפות מעבר"

היריבה הראשונה של הכחולים-לבנים במונדיאליטו מעלה הילוך בהכנות. הקטור קרדנאס: "דוראן? עדיין מקווים שיגיע ברגע האחרון"

בלינגהאם לא לבד: שערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 תמריא ביום ראשון לארגנטינה, לקראת הופעת הבכורה שלה אי פעם במונדיאליטו (אליפות העולם עד גיל 20). בינתיים היריבה הראשונה של הכחולים-לבנים, קולומביה, מעלה הילוך בהכנות והציפיות של הקפטרוס הצעירים גבוהות במיוחד.

המאמן הקטור קרדנאס התראיין לתקשורת המקומית וסיפר על ההיכרות שלו עם ישראל: "זו נבחרת שעשתה דרך יפה מאוד למונדיאליטו, דרך אליפות אירופה. היא ניצחה את צרפת והיא הפסידה לאנגליה רק בפנדלים (הטעות במקור, ישראל הפסידה לאנגליה אחרי הארכה). זו נבחרת מאוד מאומנת שעובדת היטב כקבוצה. היא נוהגת לוותר על הנעת כדור במרכז המגרש ומסתמכת על משחק מעבר מהיר בעזרת שחקני הכנף שלה".

קולומביה כנראה תחסר את הכוכב הגדול ביותר שלה, החלוץ ג'ון דוראן שלא משוחרר מאסטון וילה. קרדנאס סיפר: "אנחנו עדיין שומרים על תקווה שנוכל לצרף אותו לסגל ברגע האחרון. אבל אנחנו סומכים גם על תומאס אנחל. הייתה לו בעייה של המשיכות באתלטיקו נסיונאל, אבל בחודשים האחרונים הוא מקבל הרבה דקות ומשחק באופן כמעט קבוע".

אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
ההמראה לארגנטינה: ביום ראשון. אופיר חיים והנבחרת/רויטרס

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות חולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

המשחקים של הנבחרת (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully