וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פרמיירליג ומגן מברצלונה: הכירו את יריבות ישראל במונדיאליטו

דוראן מאסטון וילה ייאבק בגלוך על תואר השחקן הבכיר בבית, טקהאשי מהמילואים של הקטאלנים יקווה להרשים, וגם אלופת אפריקה מחכה

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

ההופעה הראשונה וההיסטורית של נבחרת הנוער במונדיאליטו תיפתח בעוד חודש בארגנטינה, כאשר היום (שישי) התבשרה ישראל כי יריבותיה בשלב הבתים יהיו קולומביה, סנגל ויפן. שתי הראשונות יעפילו לשמינית הגמר, ארבע הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר שיסיימו במקום השלישי מבין ששת הבתים יעלו גם הן, בעוד האחרונה תסיים את דרכה לפני הנוקאאוט. לקראת המשחקים, זמן להיכרות קצרה עם היריבות של ישראל.

שחקן נבחרת הנוער אריאל לוגסי. רויטרס
הפנים לארגנטינה. שחקני נבחרת הנוער/רויטרס

קולומביה

היריבה הראשונה של ישראל, אותה תפגוש ב-21.5, מציגה את הכוכב הגדול של בית ג' לצד אוסקר גלוך. החלוץ בן ה-19 של אסטון וילה, ג'ון דוראן, הוא השם הבכיר של הנבחרת הדרום אמריקאית. הקולומביאני עזב את שיקגו פייר מה-MLS והגיע לפרמיירליג בינואר, וטרם מצא את הרשת בשמונה משחקים במדי וילה. דוראן השחקן בעל הערך הגבוה ביותר מבין שחקני הבית לפי אתר "Transfermakt". שוויו מוערך ב-12 מיליון יורו, בהשוואה לגלוך שמוערך ב-7 מיליון. שמות מסקרנים נוספים הם יאספר אספרייה מווטפורד וגוסטבו פוארטה מנירנברג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ון דוראן, שחקן נבחרת קולומביה עד גיל 20. רויטרס
החלוץ של וילה יחגוג מול ישראל? דוראן/רויטרס

סנגל

שלושה ימים אחרי קולומביה, הנבחרת של אופיר חיים תפגוש את מי שהוכתרה השנה לאלופת אפריקה. הסנגלים הראו שההצלחות של הנבחרת הבוגרת בשנה וחצי האחרונות אינן מקריות, ובטורניר ארגנטינה ירצו להוכיח שדור ההמשך לא פחות מבטיח. מרבית שחקני הנבחרת משחקים עדיין בסנגל, כאשר החריגים הם ממאדו לאמין קמארה ופאפה אמאדו דיאלו ממץ הצרפתית ופאפה דיופ מזולטה ווארחם הבלגית.

ניקו טקהאשי, שחקן נבחרת יפן עד גיל 20. Zhizhao Wu, GettyImages
יריב מברצלונה. טקהאשי/GettyImages, Zhizhao Wu

יפן

היריבה האחרונה של ישראל בשלב הבתים תהיה יפן, כאשר בדומה לסנגל, גם אצלה רוב השחקנים הם מהליגה המקומית. השם הבולט בנבחרת הוא קוריו מאטסוקי, הקפטן, שמשחק בפ.צ. טוקיו. שם מסקרן נוסף הוא ניקו טקהאשי. המגן השמאלי שטרם חגג 18 הוא יליד קטאלוניה, שמשחק כיום בקבוצת עד גיל 18 של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully