וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה בחר בספרד והכין את הלו"ז למחנה האימונים

17.5.2023 / 9:25

בזמן שקיים קונצנזוס בקרב אוהדי מכבי תל אביב שצריך להחליף את המאמן, הספרדי היה זה שהחליט לקיים את המחנה לעונה הבאה במולדתו ותיכנן את כל פרטיו. האם גם יהיה זה שיאמן בו על פי חוזהו? כרגע אין חדש מקנדה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

מכבי תל אביב נפרדה אתמול (שלישי) ממנכ"לית המועדון שרון תמם, שעוזבת אחרי שנים ארוכות בהן עשתה תפקידים שונים עד שהתיישבה על הכיסא הבכיר של מנכ"לית המועדון. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והמנכ"ל שמחליף אותה בן מנספורד לא נמצאים בארץ ונעדרו מהאירוע אליו הגיעו מרבית השחקנים, הצוות המקצועי וכל עובדי המנהלה.

במועדון אישרו אמש את הפרסום כאן לפיו הקבוצה תחזור הקיץ לספרד ותערוך את מחנה האימונים שלה במדינה ממנה מגיע אייטור קראנקה. מאמן מכבי תל אביב היה זה שביקש כי המחנה יתקיים בסביבה אותה הוא ומאמן הכושר חואן טוריחו מכירים היטב.

קראנקה היה זה שבנה את לו"ז המחנה והוא גם זה שעמד על כך שההכנה לעונה הבאה תיערך בספרד. מכבי תל אביב תמריא למדריד, תתאמן יום אחד בעיר, כנראה במגרשי האימונים של ריאל מדריד, ותמשיך ליעד אחר במדינה.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בחר את היעד. קראנקה/מאור אלקסלסי

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בקיץ 2012, עם ההגעה של ג'ורדי קרויף, אוסקר גרסיה וחואן טוריחו, המחנה היה בלה מנגה, מרחק של ארבע שעות וחצי נסיעה ממדריד. הפעם נבחר יעד אחר קרוב יותר לבירת ספרד.

הידיעה על כך שקראנקה בחר את מיקום המחנה והיה אמון על כל ההכנה, הפכה אמש לעניין המרכזי בקבוצות האוהדים של מכבי תל אביב. רבים מהם מצפים ממיטש גולדהאר להחליף את הבאסקי ולמנות מאמן אחר, אבל הבעלים הקנדי עדיין לא אמר את דברו ועניין העונה הבאה יוכרע כנראה רק בסמיכות לסיום העונה בסוף השבוע. קראנקה מצידו המשיך באחרונה לטעון, בצדק מבחינתו, כי נמאס לו לעסוק בשאלת עתידו וכי הוא עובד על העונה הבאה בכפוף לחוזה שיש לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully