וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תציע חוזה חדש לייני. נטייה להשאיר את גולסה

16.5.2023 / 6:55

הקפטן צפוי להמשיך בקבוצה כשחקן אחרי סיום העונה המעודד מבחינתו, גולסה עשוי להמשיך על אף האופציה הגבוהה. קראנקה ממשיך להאמין בעצמו, יונתן כהן חוזר לזה לאט לאט: "זה הצעד הנכון"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

מכבי תל אביב צפויה להגיש לשרן ייני חוזה חדש למרות גילו המתקדם. החזרה של הקפטן הוותיק להרכב בשני המשחקים האחרונים מול מכבי חיפה ומול הפועל באר שבע אמש, לימדה כי יש לו עוד מה לתרום על כר הדשא, כך שהוא צפוי להמשיך בקבוצה כשחקן.

במועדון קיימת גם נטייה להשאיר את אייל גולסה, אף שהאופציה שיש עליו די גבוהה. למכבי תל אביב יש זמן עד 31 בחודש כדי להחליט בעניינו של גולסה. לאחר מכן יפוג הזמן שיש למכבי תל אביב לממש את האופציה ונראה שעוד קודם יפעלו כדי שהקשר ישאר.

שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עדיין יש לו מה לתרום על הדשא. ייני/אריאל שלום

המאמן אייטור קראנקה מתנהל לחלוטין כמי שחושב שהוא נשאר לעונה הבאה. קראנקה משוכנע שהוא נשאר על פי החוזה שיש לו והוא גם מאמין שהוא הצליח לשנות הרבה מהתפיסה של השחקנים, דבר שבא לידי ביטוי גם בניצחון הגדול אמש על הפועל באר שבע. קראנקה בטוח שמכבי תל אביב תחתיו תהיה טובה יותר בעונה הבאה ותיאבק על האליפות בצורה הרבה יותר מוצלחת, ממה שעשתה העונה.

במועדון מרוצים מההופעה של יונתן כהן אמש וגם השחקן בטוח שהוא עם הפנים קדימה אחרי עונת הייבוש שחווה. קראנקה היה מרוצה מאוד מכהן ושוחח עימו אחרי שהחליף אותו. "זה הצעד הנכון בדרך חזרה להיות מה שכולנו מצפים ממך להיות", אמר קראנקה לכהן כשהחליף אותו במהלך המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully