וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראנקה "נמאס" מהשאלות על עתידו, יונתן כהן מאותת: "הוסרה החלודה"

מאמן מכבי תל אביב התרגז מהעיסוק בהמשך דרכו, והחמיא לכוכבי ה-0:3 על הפועל באר שבע: "ידעתי שאני יכול לסמוך עליהם". הקשר סיכם עונה קשה: "לא נכנסתי לעניינים כמו שרציתי, עבדתי קשה כל התקופה הזו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

גם שלוש הנקודות שהופחתו למכבי חיפה והפועל באר שבע לא החיו את שאיפות האליפות של מכבי תל אביב, אך הצהובים בכל זאת הצליחו לסיים בסטייל את העונה בבלומפילד עם 0:3 הערב (שני) על באר שבע. הקבוצה של אייטור קראנקה החסירה שחקני מפתח רבים בדומה ליריבתה, אך היא נראתה רעבה ונחושה יותר לכל אורך המשחק והשיגה ניצחון משכנע. בעקבות כך השאירה מכבי תל אביב סיכוי לסיים במקום השני, אותו תוכל להשיג אם תנצח ובאר שבע תמעד במחזור האחרון.

המאמן אייטור קראנקה אמר בסיום: "אני לא יכול להיות יותר גאה בשחקנים. היה אפשר להרגיש את האכזבה אחרי שני המשחקים האחרונים באימונים, היו לנו שחקנים מושעים ומורחקים, אבל אלה שלא שיחקו הרבה זמן הראו שידעתי שאני יכול לסמוך עליהם".

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ממשיך להתעקש שימשיך במכבי תל אביב. קראנקה/אריאל שלום

"נכון ששני האחרונים היו מאוד חשובים ולא ניצחנו בהם, אבל כל משחק חשוב", הוסיף הספרדי, "צריכים להמשיך קדימה, משחקים עבור מועדון גדול. ידעתי שהשחקנים לא יאכזבו אותי".

קראנקה שמחזיק בחוזה לעונה הבאה שוב נשאל על עתידו, והגיב בכעס: "אנחנו עובדים על העונה הבאה ויודעים מה עשינו לא טוב. אני אהיה פה בעונה הבאה, ונמאס לי מהשאלה הזאת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סימנים של קאמבק? יונתן כהן/אריאל שלום

יונתן כהן, שהבקיע את שערו הראשון העונה ונראה טוב, סיכם עונה קשה מאוד מבחינה אישית וקבוצתית: "עברתי עונה לא פשוטה, לא שיחקתי הרבה ולא נכנסתי לעניינים כמו שרציתי. גם במטרות הקבוצתיות לא צלחנו. כיף סיים בטעם טוב מול הקהל שלנו".

"עבדתי קשה מאוד כל התקופה הזו, גם כשלא שיחקתי או עליתי מהספסל. החלודה כבר ירדה ממזמן. שיחקנו מצוין ,שלטנו לכל אורך 90 הדקות ואנחנו שמחים לנצח ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully