וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן וסלי כשיר לפיינל פור, פוארייה הצטרף לרשימת נעדרים בריאל

הצ'כי של ברצלונה נפצע במשחק הליגה האחרון אך ישחק, היריבה ללא הסנטר, דק ויאבוסלה. שאראס: "זה לא אומר שהם פחות טובים, רק שונים"

תקציר: ריאל מדריד - מלאגה 90:102/ספורט1

פיינל פור היורוליג יפגיש ביום שישי הקרוב את ברצלונה עם ריאל מדריד לקרב גדול. הקטלאנים קיבלו לאחרונה חדשות טובות, כאשר התבשרו כי יאן וסלי, שנפצע במשחק הליגה ביום שישי שעבר, יהיה כשיר להתמודדות. כוכב נבחרת צ'כיה מעמיד העונה ממוצעים של 9.6 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק ביורוליג.

"נצטרך לתת הכל למשך 40 דקות", אמר שרונאס יאסיקביצ'יוס. "כבר עברנו לא מעט דברים העונה כקבוצה, אנחנו כבר מחכים למשחק. אני לא יודע מי רואה בנו פייבוריטים ומי לא, אבל זה לא משנה".

מנגד, היריבה תחסר את ונסן פוארייה וגבריאל דק הפצועים, וכמובן שגם את גרשון יאבוסלה המושעה. "זה משנה את המשחק, אבל זה לא אומר שריאל פחות טובה", התעקש שאראס. "היא מאוד עמוקה ומנוסה. היא לא תהיה פחות טובה, אלא שונה".

יאן וסלי, ברצלונה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חדשות טובות לקטלאנים. וסלי/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

פוארייה, שהחמיץ שלושה שבועות וחזר למשחק השני מול פרטיזן בלגרד, החמיר את הפציעה שלו ולא יתלבש לפיינל פור הקרוב. "חיסורים הם חלק מהמשחק, ננסה להתגבר עליהם. ללא דק ויאבוסלה יהיה לנו עוד יותר קשה לשמור על ניקולה מירוטיץ'", אמר צ'וס מתאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully