וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: עודד קטש ימשיך לעונה נוספת

16.5.2023 / 16:00

אחרי ההעפלה לפלייאוף היורוליג והבטחת המקום הראשון בליגת העל בתום העונה הסדירה, הצהובים החליטו לממש את האופציה להשאיר את המאמן לעונה שנייה גם אם לא יזכה באליפות. שמעון מזרחי: "אין ראוי ממנו להמשיך"

במקביל להכנות לפלייאוף ליגת העל, מכבי תל אביב ממשיכה להרכיב את החלקים בפאזל לקראת העונה הבאה. היום (שלישי) הודיעו הצהובים על בורג חשוב נוסף שימשיך לעונה נוספת: האופציה להשאיר את עודד קטש מומשה, והמאמן יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה.

יש לציין שלצהובים הייתה אופציית יציאה במידה שקטש לא היה לוקח אליפות, אבל הצהובים הראו בו אמון והודיעו כי ימשיך לאור העבודה הטובה שעשה כשהצעיד את הקבוצה מרחק ניצחון אחד מפיינל פור היורוליג, ואחרי שהבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת העל שיקנה לצהובים יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף.

"אני מודה לבעלים ולמערכת על הבעת האמון בי", אמר עודד קטש לאתר הרשמי . "שמח מאוד להמשיך את הדרך המיוחדת שהתחלנו ביחד. אעשה הכל כדי שביחד נגשים את המטרות של המועדון ומילה לקהל - תמשיכו להיות מה שאתם בשבילנו ושנמשיך להתרגש ביחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הבעת אמון. קטש/מערכת וואלה, צילום מסך

"אני שמח וגאה שעודד יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. התחלנו פה תהליך השנה והמשכיות היא מילת המפתח", אמר אבי אבן , שנכנס לתפקיד המנהל הספורטיבי. "הקבוצה התקדמה והתחברה תחת עודד והצוות ככל שהעונה התקדמה וכך גם השחקנים ברמה האישית. מגיע לו קרדיט גדול על כך".

"את עודד מכיר ומוקיר אנוכי מזה שנים רבות, עוד מהימים שלבש את מדי המועדון כשחקן בולט", אמר יו"ר המועדון, עו"ד שמעון מזרחי. "מצויים אנו בשלהי עונת הכדורסל 2022/23 ולאחר הסדרה המרתקת בשלב רבע גמר היורוליג מול מונאקו, כאשר עודד הוא זה שמחזיק בשרביט המאמן, ולקראת משחקי הפלייאוף בליגת ווינר סל וכן במבט לעונה הבאה. אין ראוי מעודד להמשיך ולהיות מאמנה של הקבוצה אף בעונה הבאה, זאת על מנת ליצור את ההמשכיות בעמדת המאמן ויחד עם זאת במצבת השחקנים".

קטש ידריך בעונה הבאה חלק גדול מהשלד שהרכיב את הסגל המוצלח העונה. צמד הגארדים המוביל ווייד בולדווין ולורנזו בראון כבר האריכו את חוזיהם, רומן סורקין גם כן קשר את עתידו במועדון, ג'וש ניבו ימשיך בקבוצה וגם בונזי קולסון כבר סיכם על המשך דרכו. מי שצפויים להצטרף לקבוצה הם תמיר בלאט שמנהל מו"מ מתקדם על חתימה (ויאחד כוחות עם קטש, שאימן אותו בהצלחה בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל) ובראיין אנגולה, שחקן קרשיאקה ואקס עירוני נס ציונה, שכבר סגר בקבוצה.

קטש בן ה-48 חזר הקיץ למכבי תל אביב 14 שנים אחרי שעזב בטריקת דלת, אחרי קדנציה קצרה וסוערת על הקווים בהיכל. תחילה הוא התקבל מעט בחשדנות בהיכל למרות תוצאות לא רעות, אבל אחרי שהצהובים התחברו בישורת האחרונה של עונת היורוליג ורשמו סדרת ניצחונות, מעמדו התייצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully