וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון שברה שיא ביתי: "הפלייאוף הוא כמו עונה חדשה"

16.5.2023 / 10:10

האלופה פתחה את סדרת רבע הגמר מול גליל עליון בבליץ (69:106), ורשמה את ניצחונה הביתי הגבוה ביותר מאז עברה להיכל טוטו. גיא גודס: "היו לי תחושות לא נוחות לפני המשחק"

הסדרה בין המקום הרביעי למקום החמישי היא שזו מבטיחה תמיד הכי הרבה דרמות ברבע גמר הפלייאוף. ייתכן שגם העונה היא עוד תקיים, אבל פתיחתה מבשר את ההפך. הפועל חולון רשמה אמש (שני) את ניצחון הבית הגבוה ביותר שלה מאז עברה להיכל טוטו, כשהביסה את הפועל גליל עליון 69:106 ועלתה ל-0:1.

"היו לי חששות ותחושות לא נוחות לפני המשחק, למרות שהיה לנו שבוע אימונים ממש טוב", סיפר המאמן המנצח גיא גודס. "כריס ג'ונסון לא הרגיש טוב ולא ידענו אם יוכל לשחק. לשמחתי, הוא נתן דקות טובות מאוד. בניגוד להרגלנו, עלינו בצורה חזקה דווקא לרבע השלישי. השחקנים באו להילחם. ההפרש לא כל כך מעניין אותי, כי ביום חמישי זה יהיה סיפור אחר והמשחק השני יהיה אגרסיבי וקשה".

נתנאל ארצי הפועל חולון. קובי אליהו
יופי של בכורה. נתנאל ארצי/קובי אליהו

נתנאל ארצי ערך את הבכורה הביתית שלו וסיים עם שבע נקודות ב-19 דקות. גודס מרוצה משילובו: "הוא נותן לנו תוספת כוח. יש לנו סגל יותר רחב כרגע, כל אחד נותן כמה דקות טובות ואז מישהו אחר נכנס".

גם סי.ג'יי האריס, שהצטיין עם 20 נקודות, החמיא לפורוורד הישראלי. "הוא מביא לנו הרבה אנרגיות לקבוצה, ועוזר מאוד בפנים ובחוץ. התאמנו קשה מאוד בשבוע האחרון, וזה בא לידי ביטוי במשחק. אנחנו רואים בפלייאוף כאילו התחלנו עונה חדשה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully