וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: אלכסנדר דז'יקיץ' הניח צעיף על הכיסא הקבוע של אמו בבלגרד

15.5.2023 / 21:40

מאמן הפועל ירושלים נחת בסרביה בשל הלוויית אמו מילקה, והשתתף בטקס לזכרה במשחק של פרטיזן בלגרד - הקבוצה שאותה אהדה במשך כל חייה. הקהל המקומי הריע לו. קבוצת הפאר הסרבית הופתעה בפלייאוף, 11 נקודות של מדר לא הספיקו

הפועל ירושלים נחתה הערב (שני) בישראל, לאחר שהפסידה בגמר ליגת האלופות, ללא אלכסנדר דז'יקיץ' - שטס ממלאגה לסרביה כדי להשתתף בהלוויית אמו מילקה, שמתה בשבוע שעבר.

מילקה הייתה אוהדת מושבעת של פרטיזן בלגרד, והקבוצה קיימה לזכרה טקס מרגש בהשתתפות בנה. השחורים-לבנים אירחו את סטודנטסקי סנטאר דרבי במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף בליגה האדריאטית, ועל כיסאה הקבוע בשורה הראשונה באולם פיוניר הונח פרח. דז'יקיץ' עצמו הניח צעיף של פרטיזן על הכיסא, לקול תשואות הקהל המקומי.

במשחק עצמו, הופתעה פרטיזן והפסידה 84:83 לקבוצה הבת של בודוצ'נוסט, שסיימה במקום השמיני באדריאטית. קווין פאנטר החטיא שתי זריקות גורליות בדקה האחרונה, וכעת ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו רחוקים הפסד אחד מהדחה סנסציונית. ים מדר תרם 11 נקודות, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-21 דקות.

גם ירושלים תידרש להתאושש במהירות מהאכזבה בהפסד לטלקום בון בגמר האירופי, וביום חמישי (21:00) תארח את בני הרצליה בפתיחת הפלייאוף הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully