וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין וניבו מחוץ לסגל מכבי ת"א בפתיחת רבע גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 19:13

שחקן הפנים עדיין לא כשיר, הכוכב יוכל להירשם החל מהמשחק השני והלאה מול הפועל באר שבע (רביעי, 18:30). פויתרס בפנים. קטש: "אנחנו פייבוריטים וזה לא תמיד עושה לנו טוב". טוקוטו מחוץ לסגל הפועל ת"א נגד עירוני נס ציונה (19:30)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי). בהיכל מנורה תרצה מכבי תל אביב, שסיימה את העונה במקום הראשון, לפתוח בצורה חלקה את הסדרה נגד הפועל באר שבע (0:2 למכבי תל אביב בעונה הסדירה). הפועל תל אביב שנמצאת במומנטום פחות טוב תקווה לגבור על עירוני נס ציונה במשחק הראשון בסדרה ביניהן (0:3 להפועל תל אביב בעונה הסדירה). כזכור, כל קבוצה יכולה לבצע שינוי אחד בסגל לעומת הסגל שיירשם במשחק הראשון בסדרה.

שחקני מכבי תל אביב ג'וש ניבו, ווייד בולדווין. ברני ארדוב
אחד מהם יוכל לשוב ולהירשם בהמשך הסדרה. בולדווין וניבו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע/דימונה (18:30)

אחרי ההדחה מהיורוליג הצליחה מכבי תל אביב להתאושש עם ניצחון בדרבי והבטחת המקום הראשון ויתרון הביתיות לאורך כל סדרת הפלייאוף. במכבי יודעים שהם פייבוריטים גדולים בסדרת רבע הגמר, וירצו לעבור אותה ללא שגיאות ובצורה חלקה. הצוות המקצועי בחר להותיר מחוץ לסגל את ווייד בולדווין וג'וש ניבו, שאינו כשיר לפתיחתה. יש לציין שכל קבוצה יכולה לערוך רק שינוי אחד בסגל במהלך הסדרה.

"לבאר שבע יש המאמן הכי טוב בליגה אם שואלים אותי. יש לי חיבה מיוחדת", אמר קטש בחיוך על חברו ליאור ליובין. "אנחנו צריכים לבוא מאוד מרוכזים, אסור לנו לחשוב לרגע שיהיה קל. דוגמא טובה היא משחק שהיה לאלבה ברלין בתחילת השבוע, בו הפסידה 24 הפרש בבית, במשחק הפתיחה של הפלייאוף הגרמני מול אולם מהמקום ה-7. ממקרים כאלה אנחנו צריכים ללמוד, לבוא דרוכים ומוכנים. אנחנו פייבוריטים וזה לא תמיד עושה לנו טוב. בפלייאוף אין הזדמנות שנייה וצריך לבוא מאוד מרוכזים".

הפועל באר שבע יכלה להימנע מהמפגש הכל כך קשה עם מכבי תל אביב ברבע הגמר אך הפסד מיותר שלה נגד גלבוע/גליל במחזרי הנעילה של הבית התחתון שלחו אותה למקום השמיני ולסדרה כמעט בלתי אפשרית. החבורה של ליאור ליובין עברה עונה סבירה, כמעט נכנסה לבית העליון וזכתה בליגה הבלקנית, השאירה בחוץ את קודי דמפס וטידגאן קייטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יי פי טוקוטו הפועל תל אביב. דני מרון
יתלבש? טוקוטו/דני מרון

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (19:30)

הקבוצה של דני פרנקו ניצחה רק שני משחקים בבית העליון וירדה בעקבות ההפסד האחרון שלה אל המקום השלישי בתום העונה הסדירה. בהפועל מגיעים כפייבוריטים לסדרה נגד נס ציונה, אבל זוכרים איך לפני שבוע וחצי פיגרו לאורך דקות ארוכות נגד הכתומים במשחק ביתי, כך שהם לא לוקחים את היריבה בקלות. עידן זלמנסון ייעדר מכל הסדרה, ג'יי פי טוקוטו נותר מחוץ לסגל כשג'יילן הורד שאכזב בדרבי יתלבש.

ארבעה ניצחונות בשנת 2023 - זה המאזן החלש של הכתומים שנכנסו לבית העליון והפסידו שם את כל המשחקים. נס ציונה שפתחה את העונה נהדר דעכה ככל שעבר הזמן והיא מגיעה לרבע גמר הפלייאוף כשהיא במומנטום נורא וללא הרבה תקוות לעלות לחצי הגמר לראשונה בתולדות המועדון. כדי לעשות זאת יצטרכו הכתומים להציג הגנה טובה יותר ממה שהציגו בבית העליון, אז ספגו 94 נקודות בממוצע למשחק. טיילר ביי שנפצע נגד הפועל תל אביב לפני עשרה ימים וביקר במיון בשל פגיעה בצווארו, צפוי להיות כשיר להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully