וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד הלוהט בהיסטוריה? שתי הלוחמות הסקסיות עשויות לשתף פעולה

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 8:48

מנדי רוז שפוטרה מה-WWE משום שתמונות עירום שלה דלפו רמזה לגבי שיתוף פעולה אפשרי עם פייג' ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC"

מנדי רוז מציגה לראווה את הגוף שלה/@mandysacs

בדצמבר שעבר, פוטרה מתאבקת ה-WWE מנדי רוז על ידי הארגון, לאחר שתמונות עירום שלה דלפו לרשת. משום שעברה על נהלי ה-WWE והפעילה ערוץ OnlyFans של תכנים מיניים בתשלום איבדה המתאבקת האמריקאית בת ה-32 את תואר אלופת ה-NXT, אך הפופולריות שלה רק גברה - בחצי השנה האחרונה גרפה כ-1.5 מיליון דולר, וכעת נראה שהיא עשויה לבצע קאמבק שרק יגביר את יחסי הציבור שלה.

השבוע פרסמה בטוויטר ציוץ המתייג כוכבת MMA פרובוקטיבית אחרת - פייג' ואנזאנט, לצד הכיתוב: "אנחנו מוכנים לשיתוף הפעולה הזה? חכו בסבלנות". כמו כן, הוסיפה לינק לעמוד FanTime (פלטפורמה דומה ל-OnlyFans, בה המשתמשים משלמים סכום חודשי עבור תוכן בלעדי מהיוצרים - לרוב תוכן מיני).

ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC", טענה לא פעם שהרוויחה יותר כסף מפרסומות באינסטגרם מאשר לכל אורך הקריירה שלה. האמריקאית בת ה-29 לא התחרתה מאז מאז 2022, אך כעת ייתכן שהשתיים ישתפו פעולה.

השבוע פרסמה פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם שלה, ובו הודתה בכנות: "פישלתי. גרמתי לעולם לראות את הצד היפה שלי, אבל זו לא הייתי אני האמיתית. העליתי במשקל לאחרונה, אבל גם התחזקתי, חיזקתי מאסת שריר, ואני הרבה יותר מאושרת. אני רואה את התגובות, אנשים אומרים שאני בהריון, שאני שמנה, שאני פרה, שלא אוכל לעבור דרך הדלת. אז תדעו, כל השונאים, שאתם רק מגדילים את החשיפה שלי. מהיום, תראו אותי האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully