וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתמונות עירום שלה דלפו: אלופת ה-WWE היוצאת פוטרה

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 22:06

תוכן פורנוגרפי שמנדי רוז העלתה לעמוד ה-FanTime שלה הופץ באינטרנט, ויממה לאחר שהיא איבדה את התואר, היא נותרה גם בלי חוזה אך הודיעה: אמשיך לפרסם תמונות עירום

מנדי רוז מציגה לראווה את הגוף שלה/@mandysacs

זה לא השבוע הכי מוצלח בחייה של מנדי רוז, בלשון המעטה. ביום שלישי האחרון איבדה המתאבקת האמריקנית בת ה-32 את תואר אלופת ה-NXT, ויממה לאחר מכן פוטרה מה-WWE עקב הפרת חוזה, לאחר שדלפו תמונות עירום וסרטונים נועזים שפרסמה בעמוד ה-FanTime שלה. FanTime היא פלטפורמה דומה ל-OnlyFans, בה המשתמשים משלמים סכום חודשי עבור תוכן בלעדי מהיוצרים - לרוב תוכן מיני.

רוז, שהחלה את דרכה ב-WWE ב-2015, גבתה 40 דולר לחודש עבור מנוי לעמוד שלה. לפני מספר ימים היא העלתה אליו תמונות בזמן קיום יחסי מין במקלחת עם בן הזוג שלה, המתאבק טינו סבאטלי, שיכולות להיות מוגדרות אך ורק כתוכן פורנוגרפי, והן הופצו ברחבי הרשת.

הסיבה לפיטוריה על ידי ה-WWE נעוצה במידת החושפנות של התמונות, ובכך שהפרופיל נפתח ללא תיאום עם החברה המפיקה אירועי היאבקות, בניגוד להסכם שיש למתאבקים עם החברה שאוסר עליהם לקבל הכנסות מהפצת תכנים ברשת. בנוסף בחברה דאגה שהתוכן הנועז יפגע בהסכמים שיש לה עם חברות אחרות, בינהן חברת מטאל המייצרת בובות לילדים.

ב-26 באוקטובר רוז השלימה שנה שלמה כאלופת ה-NXT, והפכה לאישה השלישית בלבד אי פעם שעושה זאת. במהלך 413 הימים שכיהנה כאלופה, היא הגנה על התואר 10 פעמים - הכמות השנייה הכי גבוה בהיסטוריה של NXT.

ואז היא שברה שתיקה

לאחר פיטוריה של רוז, דווח שבכירי ה-WWE הרגישו שאין להם ברירה מלבד לשחרר אותה. למרות שבארגון היו מודעים לכך שעמוד המנויים שלה קיים, הם התחילו להיות מודאגים מהתוכן הנועז ופרובוקטיבי שהלך והקצין יותר ויותר ובתוך WWE חשו שהכוכבת חצתה "הרבה, הרבה מעבר לגבול". לעומת זאת היו רבים שציינו שמדובר בצביעות מצד החברה שניצלה לא פעם את המראה של רוז והציגה אותה בתור דמות שמשתמשת במיניות שלה ומפתה גברים בכדי לנצל אותם.

התגובה הראשונה של רוז לפיטורים הגיע יממה לאחר מכן והיא הבהירה שאין בכוונתה להפסיק לפרסם תוכן נועז. "היי חבר'ה, תודה על כל ההודעות", כתבה רוז בעמוד ה-FanTime שלה, כפי שסוקרה על ידי אתר ההיאבקות Inside the Ropes. "אני המומה מכל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכם. ואל דאגה - הדף עדיין פעיל! ;)"

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully