וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנדל ג'נר על סטרואידים": מפתחת הגוף שמנצלת חולשה של גברים

9.5.2023 / 0:02

ולדיסלבה גלאגאן, בעלת דמיון חיצוני לכוכבת הריאליטי, גילתה שלגברים יש חולשה לנשים יפות ושרירניות, ומרוויחה מזה סכומי כסף לא קטנים. הבקשות של "מעריציה" די מפתיעות

ולדיסלבה גלאגאן, מפתחת גוף המכונה "קנדל ג'נר על סטרואידים"/vladigalagan

מפתחת גוף רוסייה שזכתה לכינוי "קנדל ג'נר על סטרואידים" אומרת שהיא מרוויחה יותר מ-10,000 דולר לחודש בזכות העובדה שהיא דומה לכוכבת הריאליטי, ומצליחה לשלב את זה עם שרירנות.

ולדיסלבה גלאגאן, בת 27, החלה להתאמן בחדר הכושר לפני 11 שנים. בשנים האחרונות היא גילתה שיש דמיון חיצוני בינה לבין קנדל ג'נר, גם היא בת 27, כוכבת התוכנית "הקרדשיאנס", והיא החלה לנצל את העובדה הזאת לטובתה.

ולדיסלבה גלאגאן, מפתחת גוף המכונה "קנדל ג'נר על סטרואידים". vladigalagan, אינסטגרם, צילום מסך
"זכיתי בלוטו". השרירנית המבוקשת/צילום מסך, vladigalagan, אינסטגרם
קנדל ג'נר. אינסטגרם רשמי קנדל ג'נר, צילום מסך
דומה או לא? ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם רשמי קנדל ג'נר

"כל הזמן אומרים לי שאני נראית כמו 'קנדל ג'נר על סטרואידים'", הכריז גלאגאן בגאווה, "עקרונית זכיתי בלוטו: אני גם יפה, גם באדי בילדרית, וגם דומה לקנדל".

בשנה שעברה היא הצטרפה ל-OnlyFans, ופתחה חשבון שבו פרסמה תמונות וסרטונים שלה בעודה מתהדרת במבנה הגופני המרשים שלה. לדבריה, היא מכניסה כעשרת אלפים דולר בחודש בזכות "חולשה של גברים" למראה שלה.

"אני מוכר את הדימוי העוצמתי שלי, עם שילוב של מראה טוב וגוף שרירי, ומוסיפה לזה קצת ארוטיקה", היא אומרת, "מתברר שהרבה אוהבים את זה". היא מסרבת בתוקף להעלות תמונות עירום או מיניות מוגזמת, ואומרת ש"הכל אך ורק ברמיזה, וזה מספיק".

לדבריה, "כשהצטרפתי לרשתות החברתיות, למדתי שיש כל כך הרבה גברים שאוהבים נשים גבוהות ושריריות עם פנים יפות ... אנשים אומרים לי שהשרירים שלי הם בפוטושופ, כי הם לא מאמינים שמישהו שנראה כמוני יכול להיות כל כך חזק".

היא מתעקשת שמבנה הגוף שלה הוא (בעיקר) טבעי. אומנם היא מודה שנטלה תרופות משפרות ביצועים כדי לעזור למקסם את ההכנסות שלה, אבל טוענת שאין "גלולת קסם" - וזה חייב להיות משולב עם תזונה עקבית ואימוני כושר מפרכים. גלאגאן מגיע לחדר הכושר לפחות שש פעמים בשבוע ומתאמנת כ-90 דקות בכל פעם.

היא אוכלת ארבע ארוחות ביום כדי לוודא שהיא צורכת יותר מ-100 גרם חלבון. היא אכן מודה שהיא מופגזת בכמה בקשות מוזרות וקינקיות מגברים. "אחד הדברים שגברים הכי אוהבים זה לראות אותי מנצחת אותם בהורדות ידיים", היא מספרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully