וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ה-MMA היפהפייה, תמונות העירום וההתנצלות: פייג' ואנזאנט משגעת את הרשת

28.10.2020 / 11:18

האמריקאית, שזכתה לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC", הצליחה לבלבל את גולשיה והבטיחה: "אולי בעתיד אפתח חשבון באתר למבוגרים בלבד"

לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום/Instagram @paigevanzant

לוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט נחשבת לאחת הלוחמות היותר יפות וסקסיות בעולם אומנויות הלחימה, וזו כנראה אחת הסיבות שיש לה מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC", טענה לא פעם שהרוויחה יותר כסף מפרסומות באינסטגרם מאשר לכל אורך הקריירה שלה, שכללה גם בין היתר, לא פחות מתשעה קרבות בארגון הלחימה הגדול מכולם, ה-UFC.

בימים האחרונים שמה של הלוחמת בת ה-26 מככב בכותרות מסיבות מעט שונות. אחת לכמה זמן, היא נוהגת, ביחד עם בעלה אוסטין ונדרפורד (לוחם MMA בעצמו שנלחם בבלאטור), לערוך Q&A בעמוד האינסטגרם שלה, במהלכו היא משיבה על שאלות הגולשים. לפני מספר ימים, במהלך סשן שאלות-תשובות בעמוד שלה, היא נשאלה על ידי מספר גולשים מדוע היא לא פותחת חשבון ברשת OnlyFans, סוג של רשת חברתית לשיתוף תמונות עירום תמורת תשלום.

ואנזאנט נוהגת להעלות לאינסטגרם שלה תמונות פרובוקטיביות רבות, אך היא מיהרה להודיע לעוקביה שהיא לא מתכוונת למכור תמונות עירום שלה. יחד עם זאת היא הכריזה שמי שאהב את תמונותיה החושפניות באינסטגרם, בהחלט מוזמן להעביר לה כסף.

"לא מעט עוקבים העבירו לי כסף, אחרי שהיו בטוחים שיקבלו תמונות עירום שלי בחזרה", היא אמרה בנושא. "כנראה שהייתה אי הבנה, כי ממש לא התכוונתי לשלוח להם תמונות עירום שלי. אני מאוד מצטערת על הבלבול, ומבקשת סליחה ממי ששלח לי כסף במטרה לקבל בתמורה תמונת עירום".

מאוחר יותר הודיעה שתתרום את כל הכספים שהועברו לה לעמותה המצילה חיות מחמד בפלורידה, ואף הודיעה כי לא תפסול פתיחת חשבון ב-OnlyFans בעתיד: "אין לי בעיה עם אנשים שמבצעים שימוש ברשת הזו. אם בעתיד אפתח שם חשבון? אולי, כרגע אני לא מרגישה שזה צעד נכון".

View this post on Instagram

I am great.

A post shared by Paige VanZant (@paigevanzant) on

ואנזאנט החלה את הקריירה המקצוענית שלה בגיל 18, כשאחרי שני ניצחונות מקצוענים כבר הגיעה לאחת הבמות הגדולות מכולן עבור לוחמות MMA - כשחתמה בארגון אינביקטה. ב-2014 ערכה בכורה ב-UFC, ולאחר מכן ערכה שמונה קרבות נוספים בארגון (חמישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים). הקרב האחרון שלה, שנערך ביולי השנה, הסתיים בהפסד לאמנדה ריבס, בעקבותיו היא סיימה את דרכה ב-UFC. מיד לאחר מכן היא הודיעה שתילחם בארגון Bare Knuckle FC - בו נלחמים הלוחמים עם ידיים חשופות וללא כפפות. קרב הבכורה שלה בארגון אמור להיערך בפברואר 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully