וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש: יש הרבה מאוד אנשים שיומם יהרס לגמרי אם יפסידו בפיפ"א

בבריטניה מצאו כי 33 אחוז ממעריצי המשחק כמעט אובססיביים לגביו, ומנצלים את הזמן כדי לנהל שיחות נפש במהלך המשחקים. וגם: ההתערבויות המוזרות ביותר

צפו בשערי השבת בליגה הגרמנית/באדיבות ספורט 1

לכבוד יציאת פיפ"א 2021 לשוק, ערכה חברת גיימינג בריטית סקר בין הלקוחות שלה, ומצאה שהקורונה גרמה לשחקנים השונים להפוך אובססיביים עוד יותר למשחק המיתולוגי.

כמה אובססיביים? ובכן, 33% אחוז מ-1,001 המשתתפים בסקר הודו שהפסד בפיפ"א יהרוס להם את היום; 56% אחוז מתוכם טענו כי משחק בפיפ"א עוזר להם לנהל שיחות משמעותיות יותר עם בני משפחה וחברים; 32% אחוז טענו כי המשחק עוזר להם לדבר על חיי המשפחה; 24% אחוז סיפרו שהם מנצלים את הזמן כדי לדבר על מערכות יחסים; ו-20% טענו כי הם מדברים במהלך המשחק על הבעיות הנפשיות שלהם, קצת כמו ביקור אצל פסיכולוג.

אבל זה לא הכל. 71% מהנשאלים גרסו כי לשחק פיפ"א עם החברים שלהם הפך להיות נקודת השיא ביום שלהם, הרבה יותר מהליכה לפאב (23%) או משחק כדורגל בפארק (22%). השחקן הממוצע, כך נטען, מבלה 11.5 שעות בשבוע בניסיון לשפר את היכולות שלו ושל הקבוצה שלו, בעוד 38% מהנשאלים סיפרו שהם שואבים השראה ממנג'רים בחיים האמיתיים.

ומה לגבי התערבויות עם חברים? 27 אחוז מהנשאלים סיפרו שהם נוהגים להתערב עם החברים שלהם על תוצאות המשחקים, כשהמפסידים צריכים למלא אחר משימות מוזרות למדי. למשל: לאכול צ'ילי חריף מאוד, לשתות שוט של משקה חריף, לרוץ בעירום ברחוב, לפרסם הודעת התנצלות ברשת חברתית, לאפשר לחבר לשלוח הודעת סמס מהטלפון שלהם, להתלבש בתלבושת מוזרה למשחק הבא, לעשות מטלות בבית למשך שבוע, לגלח את השיער, לעשות שכיבות סמיכה, ולקבל דלי של מי קרח, ישר על הראש. אאוץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully