וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותו? ג'קסון מרטינס הפך לראפר של שירי דת נוצריים

החלוץ הקולומביאני בן ה-34, שכיכב בעבר בפורטו ונמכר לאתלטיקו ב-35 מיליון יורו, נותר בלי קבוצה ומקדיש את זמנו למוזיקה

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

זוכרים את ג'קסון מרטינס? חלוץ פורטו ואתלטיקו מדריד לשעבר היום כבר בן 34 וללא קבוצה. בינואר הוא חתם לשנתיים בפורטימוננסה, אבל המשיך לסבול מפציעות בקרסול ועזב באוגוסט. מרטינס אמר שהוא רוצה לחזור לקבוצה בה התחיל את הקריירה אינדפנדיינטה מדיין בסוף הקריירה.

האזינו לאחד הלהיטים של מרטינס

מרטינס חזר הביתה לקולומביה, אבל נראה שהוא קצת זנח את קריירת הכדורגל לטובת קריירה של זמר ראפ נוצרי. זה תחום שעניין את החלוץ בשנים האחרונות ובספטמבר 2018 הוא הוציא אלבום עם שבעה שירים בשם "נו טמרה (No Temere)" שמשמעותו "לא אפחד". מרטינס מתרכז בעיקר בקריירה מוזיקלית בימים אלה ובשבוע שעבר הוא הוציא קליפ לשיר החדש שלו "Escucha".

מדובר בשינוי משמעותי בקריירה של מי שכבש 94 שערים בשלוש עונות בפורטו לפני שעבר תמורת 35 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד. הוא שיחק רק 15 פעמים אצל דייגו סימאונה והפך לאחד השמות הגדולים הראשונים שעברו לסין כשחתם בגוואנגז'ו אברגרנדה ב-2016. מבחינת מרטינס מדובר במשהו שמסב לו אושר רב והוא סיפר: "בשלב משמעותי בקריירה נאלצתי לעבור שני ניתוחים, זה גרם לי להיעדר מהמגרש לשנתיים בלי לשחק ובזמן הזה הקדשתי את עצמי לכתיבה ולהוצאת אלבום". מרטינס צפוי להוציא בקרוב אלבום קצר בשם "הייתי בן 28 עד שהייתי בן 29".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully