וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בליגה האירופית: צפו בשער היפה ביותר שסטיבן ג'רארד אי פעם ראה

חלוץ ריינג'רס קמר רוף עבר שלושה משחקני ליאז' וכבש מהמרחק הרב ביותר בתולדות המפעל. מאמנו: "לא חושב שאראה שער יפה יותר"

תקציר ה-0:2 של ריינג'רס על ליאז', כולל השער המדהים של קמר רוף/ספורט1

שלל משחקים נערכו אמש (חמישי) במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, אבל אף לא אחד מהם הביא איתו שער כל כך מיוחד כמו זה שכבש קמר רוף בריינג'רס. החלוץ האלמוני בן ה-27, שעד לפני ארבע שנים שיחק באוקספורד יונייטד, קיבל את הכדור בתוספת הזמן בחצי שלו, חלף על פני שלושה משחקני סטנדרד ליאז', וקצת לפני קו החצי שחרר בעיטה מדהימה שנשקה לרשת, כדי לקבוע 0:2. על הדרך, שבר את שיא הליגה האירופית לשער שנכבש מהמרחק הרב ביותר - 49.9 מטר.

"זה היה רגע של גאונות טהורה מהרמה הגבוהה ביותר", התמוגג המאמן סטיבן ג'רארד, שראה דבר או שניים בכדור. "אני משחק באופן מקצועני מאז 1998 וזה השער היפה ביותר שראיתי במגרש. אף אחד מהשערים שלי אפילו לא היו בליגה הזאת. הוא לקח את הכדור לא רחוק מהרחבה שלנו, עבר שלושה שחקנים בתנאי מגרש איומים, ואז, שתהיה לך את המחשבה, הכוח והאיכות לכבוש ממרחק כל כך גדול - אני לא חושב שראיתי שער יפה יותר, ואני לא חושב שאראה שער יפה יותר".

"אם המנג'ר אמר את זה, כנראה שזה באמת היה שער יפה", הצטנע רוף, שהגיע במהלך הקיץ מאנדרלכט תמורת כ-5 מיליון יורו, אחרי שכבש אשתקד שישה שערי ליגה בבלגיה ובעבר כיכב בלידס יונייטד. "זה היה שער יפה, אבל הוא לא נותן לנו יותר נקודות, המשמעות שלו היא כמו גול בדחיקה. עם זאת, כמובן שאני שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully