וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן המבטיח הפך לעבריין נמלט, נלכד וכעת עשוי להיכנס למאסר עולם

22.10.2020 / 19:25

לאוטרו קראצ'ינו נחשב ב-2014 לדבר הגדול הבא של סן לורנסו, אבל השבוע נתפס אחרי כ-10 חודשי בריחה ויעמוד לדין בחשד לרצח והנהגת כנופיית סמים

צפו בתקציר ה-1:2 של ארגנטינה בבוליביה/ספורט 1

לפני כמה שנים, לאוטרו קראצ'ינו נראה לאנשי סן לורנסו כמו הדבר הגדול הבא. בגיל 17, אחרי שהיה הכובש השני בטיבו בהיסטוריה של מחלקת הנוער, הכישרון הארגנטינאי הוקפץ לסגל הבוגר כדי להתאמן יחד עם הסגל שזכה בגביע ליברטדורס ב-2014. המאמנים השוו אותו בהתלהבות לקרלוס טבס ובהנהלה היו משוכנעים שיוכלו לעשות עליו קופה בעתיד, אבל קראצ'ינו לא ידע להתרחק מצרות. במקום להיות באור הזרקורים, הוא מצא עצמו מאחורי הסורגים וביום שלישי האחרון הואשם ברצח ובהנהגת כנופיית סמים.

לאוטרו קראצ'ינו במדי סן לורנסו. מתוך טוויטר, צילום מסך
קרלוס טבס הוא כבר לא יהיה. לאוטרו קראצ'ינו/צילום מסך, מתוך טוויטר

ההסתבכות הראשונה של החלוץ בן ה-23 הייתה כבר ב-2012, כאשר נחשד במעורבות בשוד ורצח של נער אחר. לא הוגש נגדו כתב אישום בסופו של דבר והוא נחלץ, כשסן לורנסו המשיכה לתת לו גב, אבל ב-2018 הוא החליט להשתחרר מהמועדון ולצאת לדרך חדשה כשהכרטיס בידו. הוא חתם באלמגרו מהליגה השנייה ורשם ארבע הופעות, אבל הראש כבר לא היה בכדורגל.

לפני כחודש נרצחה ביריות אישה בת 20 וגבר בן 30 שהיה בן זוגה נפצע קשה בשכונת סיודאד אוויטה. שמו של קראצ'ינו נקשר לאירוע, והתברר כי הוא היה חלק מקרב בין כנופיות סמים ומבוקש מאז ינואר - לא על ידי קבוצות באירופה אלא על ידי המשטרה בגין סחר בסמים.

כמה כנופיות אחרות העניקו לו מחסה בחודשי הבריחה, עד שחשב שמספיק בטוח לחזור לשכונה שלו. בשלישי הוא עוד ניסה לברוח, אבל נתפס אחרי 150 מטרים והוכנס למעצר אחרי כמעט 10 חודשים כנמלט. כעת הוא יצטרך להתמודד עם אישומים של רצח בנסיבות מחמירות, שוד מזוין ואיומים. זה יכול להיגמר גם במאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully