וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלנית פנתה למשחק "FIFA": למה עשיתם לי כאלה ציצים גדולים?

5.5.2023 / 8:00

שובניזם או זלזול? סידני לרו הופתעה לגלות איך נראית הדמות הדיגיטלית שלה במשחק הפופולרי: "בבקשה לרוקן לי את הציצי". מסכימים?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 0:3/ספורט1

הכדורגלנית סידני לרו מבקשת ממנהלי המשחק "FIFA 23" להקטין את החזה של הדמות שלה במשחק, לאחר שנתקלה לראשונה במקבילה הדיגיטלית שלה.

לרו, שחקנית איינג'ל סיטי FC, מופיעה בגרסה האחרונה של המשחק של EA Sports והיא אחת מבין הנשים הרבות שנכללות מאז 2016. למרות שבירת המחסומים והשילוב הנשי, הכוכבת בת ה-32 לא מתרשמת מהאנימציה של דמותה, ואמרה שהיוצרים הפכו אותה לבעלת "ציצי גדול".

הכדורגלנית האמריקאית סידני לרו. Justin K. Aller, GettyImages
הגיעה בעבר לאימון בחודש שישי. לרו/GettyImages, Justin K. Aller
הכדורגלנית האמריקאית סידני לרו. Jason MerrittK. Aller, GettyImages
טענה בקרב שחקניות רבות. לרו/GettyImages, Jason MerrittK. Aller
הדמות של הכדרגלנית סידני לרו במשחק FIFA. מתוך המשחק, צילום מסך
מסכימים איתה?/צילום מסך, מתוך המשחק

למרות ש-FIFA 23 עלה בסוף השנה שעברה, לרו לא הייתה מודעת לתוספות שנעשו לכפיל הדיגיטלי שלה. עם זאת, לאחר שראתה כיצד היא ושחקנים אחרים מיוצגים, השחקנית השתעשעה וצחקה על עצמה עם כמה ציוצים על הדמות שלה.

היא העלתה צילום מסך של דמות האנימציה שלה, ופנתה מול 2.1 מיליון העוקבים שלה אל מפיקי המשחק של EA עם בקשה לבצע מספר שינויים.

"היה להם את סרט הראש, את הצמה, את הקעקוע בצוואר, את הגבות המרוטות מדי ומישהו אפילו אותי גדולת חזה!!!! בבקשה לרוקן לי קצת את הציצים, ולהלביש חולצה אחרת". לרו הוסיפה אימוג'י בוכה וכתבה: "אני אשמור על הגבות בשלב זה".

השחקנית, שבעבר הגיעה לאימוני פתיחת העונה של קבוצתה בהריון מתקדם של 5 וחצי חודשים, גם התבדחה וכתבה שהדמות שלה הולכת "להפחיד את הילדים שלי".

בציוץ אחר העלתה תמונה אחרת של הכפילה הדיגיטלית שלה וכתבה: "בבקשה תגידו לי שלא בשביל הדבר הזה עשיתי סריקת גוף מלאה".

אומנם הציוצים הם באווירה מבודחת, אבל לא מעט כדורגלניות התלוננו על האופן שבו פיפ"א ייצגה אותן על המסך. לטענתן, ניכר שהושקע הרבה יותר מאמץ ודיוק בדמויות של כדורגלנים גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully