וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צפויה לשנות מערך בנתניה: "מי שישחק, צריך להביא אליפות"

לאור החיסורים הרבים, בכר תרגל שלושה בלמים ואת חזיזה על קו ימין. טוומאסי ששוחרר מבית החולים לא יהיה בסגל, נתניה צפויה לשמור גם על אנו שבסכנת צהובים (ב', 20:30)

תקציר הניצחון 1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה תארח מחר (שני, 20:30) את מכבי חיפה, במשחק שעשוי להיות גם ערב ההכתרה של הירוקים. בימים האחרונים היה טירוף של ממש סביב הכרטיסים למשחק, כאשר הנהלת מכבי נתניה אף שללה מספר מנויים מאוהדים שלה, שנתפסו לאחר שמכרו את הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה.

בנתניה מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק, גם בשל הקרב הצמוד על המקום הרביעי ובעיקר לקראת גמר גביע המדינה שייערך בשלישי הבא, וכולם מקווים להגיע במצב רוח טוב למשחק הזה.

פטריק טוומאסי, שאושפז לסדרת בדיקות בשל כאבי בטן, שוחרר מבית החולים, כאשר על פי ההערכות הסיבה לכאבי הבטן, היא אוכל חריף שהגנאי אכל לפני יומיים וכנראה השפיע עליו לרעה. הוא בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק. מי שעוד אמור לנוח הוא בוריס אנו, שנמצא בסכנת צהובים לגמר ובקבוצה לא ירצו לסכן אותו. לרן קוז'וך יחסרו גם לירן רוטמן הפצוע וכן אחמד סלמן והשוער תומר צרפתי שהמריאו עם נבחרת הנוער למונדיאליטו בארגנטינה.

איתמר ניצן שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
הכנה טובה לגמר הגביע. איתמר ניצן/ברני ארדוב

מכבי חיפה

בפעם השנייה תוך שבועיים, מכבי חיפה תגיע למשחק בידיעה כי ניצחון שווה אליפות. הירוקים יגיעו לנתניה בסגל חסר, כאשר עלי מוחמד, מאוויס צ'יבוטה ועבדולאי סק ייעדרו זכר לעונשים שקיבלו בעקבות אירועי טרנר, ובנוסף דניאל סונדגרן ועומר אצילי מרצים עונשי הרחקה בגלל כרטיסים צהובים.

בשל החסרונות, ייתכן כי בכר ישנה מערך לשלושה בלמים ואז דולב חזיזה ישחק על כל הקו הימני. במקרה כזה, פרנזי פיירו ודין דוד ישתפו פעולה בהתקפה ודיא סבע וצ'ארון שרי ישחקו בקישור יחד עם מוחמד אבו פאני. "החיבורים לא משנים, בסוף זה משחק אחד מאליפות ומי שישחק צריך להביא את הניצחון והאליפות", אמרו בקבוצה.

עוד בוואלה!

חזיזה: "העונש של זערורה מוגזם". בכר: "לא חייבים להסכים עם הכל"

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו דין דוד. לילך וייס רוזנברג
יחד בהתקפה? דין דוד עם פרנזי פיירו/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* ניצחון יבטיח למכבי חיפה אליפות שלישית ברציפות ו-15 בהיסטוריה. היא תוכל לחגוג גם במקרה של תיקו אם הפועל באר שבע לא תנצח במקביל, ואפילו במקרה של הפסד אם השנייה בטבלה תפסיד למכבי תל אביב.

* לפני 14 שנה הוכתרה מכבי חיפה בנתניה. תמבינקוסי פאנטני ובירם כיאל קבעו אז 0:2 בקופסה והבטיחו את האליפות ה-11.

* 137 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:68 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי נתניה אמנם הדיחה את מכבי חיפה מהגביע, אבל בליגה הצליחה לנצח אותה רק פעם אחת ב-14 המפגשים האחרונים (0:3 ביתי באפריל אשתקד).

* מכבי חיפה ביצעה העונה שבעה מהפכים והשיגה 23 נקודות ממצבי פיגור, אבל בשני משחקי החוץ האחרונים הובילה וחוותה מהפכים על חשבונה כשהפסידה 2:1 להפועל ירושלים והפועל באר שבע.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: נתניה
קהל: 12960

משחקי מחזור הסיום בפלייאוף העליון (שבת, 20:30):

מכבי חיפה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מכבי נתניה
מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully