וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה: "העונש של זערורה מוגזם". בכר: "לא חייבים להסכים עם הכל"

מכבי חיפה נערכת למשחק האליפות הפוטנציאלי נגד מכבי נתניה בצל ההרחקות. הקשר: "אדביק את כולם בטירוף". המאמן: "כשיש לחץ, אנחנו מתפקדים יותר טוב"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מכבי חיפה תתארח מחר אצל מכבי נתניה (שני, 20:30) במחזור הלפני אחרון לעונת 2022/23, בידיעה שהיא תוכל לחגוג אליפות שלישית ברציפות אחרי שריקת הסיום. ניצחון של הירוקים יעניק להם בכל מקרה את התואר וגם תיקו (או אפילו הפסד) עשוי להספיק - בהתאם לתוצאה במשחק המקביל בו מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע. כרגע הירוקים מוליכים בפער של שש נקודות על פני באר שבע, כשבקופה שש נקודות בלבד.

"אין מה להתייחס לעונשים", אמר ברק בכר כשנשאל על ההרחקות שנקבעו למספר שחקנים בבית הדין של ההתאחדות בעקבות אירועי טרנר. "זה מה שנקבע ואנחנו מקבלים את זה. לא חייבים להסכים עם הכל, אבל זאת עובדה. דיברו על זה מספיק, וברגע שקבעו מה שקבעו צריך לשים את זה בצד ולהתרכז בעיקר - שזה המשחק מחר".

בכר הוסיף: "נתניה קבוצה מצויינת, הם ניצחו אותנו בגביע אבל אנחנו רוצים להשלים את המשימה מחר. אין תירוצים, גם אם הסגל חסר. צריך לבוא בשיא הכוח, מאוד מפוקסים ומאוד מרוכזים ולעשות מאמץ אחרון. אנחנו צריכים יותר את הנקודות, וצריך להראות את זה על המגרש. דווקא כשיש עלינו לחץ, אנחנו מתפקדים יותר טוב. זה המשחק שצריך לנצח כדי לקחת את האליפות, לא צריך לחשוב שיש מפה דרך חזרה".

הרחקה עד תום העונה, קנס ותרומה לקהילה: זערורה ואליהו נענשו
3 נקודות הופחתו ממאזנן של מכבי חיפה והפועל באר שבע
יונתן כהן: "איביץ' פגע בתדמית שלי. הדברים שאמר הם בולשיט"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם דולב חזיזה. מאור אלקסלסי
מנסים להתמקד באתגר. בכר וחזיזה/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה אמר: "ברור שיש פרפרים לקראת משחק כזה. זה לא חשוב מי משחק, לא חשוב מי לא יהיה, זה משחק שיכול לתת לנו את מה שאנחנו עובדים עליו כל השנה. צריך לבוא בטירוף ובאנרגיות שיא כדי לנצח ולסיים את הסיפור".

חזיזה הוסיף: "מחר בצורה אוטומטית כולם צריכים לבוא בטירוף כמוני. גם אם לא כולם יהיו ככה, תמיד יש שחקן או שניים שמדביקים את כולם בטירוף ובאנרגיות. אני מחר אבוא ואתן את כולי, אני תמיד ארוץ ואשתגע. אני מקווה שהחברים שלי יהיו ככה מההתחלה".

על ההרחקות בבית הדין: "במדינה שלנו, שאנחנו מיעוט בעולם, שחקנים זרים צריכים לבוא לפה ולקבל נהמות או קללות גזעניות? זה בלתי מתקבל על הדעת. אין לזה מקום. זה נראה לא טוב מהצד, כאב לי לשמוע את זה ולראות את סק. הוא ביקש בחדר ההלבשה שנתרגם לו מה אמרו לו. מבחינתי זה מאוד עצוב. בסופו של דבר כנראה שהעונשים שהשחקנים שלנו קיבלו הגיעו להם, למרות שקצת כואב לי על זערורה כי הוא בסך הכל ילד, זה לא שזו פעם שלישית שזה קורה לו או משהו כזה. אני מקווה מאוד שיערערו וישנו את ההחלטה הזאת, כי 15 משחקים זה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully