וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן צפוי לפתוח במכבי ת"א, טיבי השלים אימון וישחק בב"ש

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 19:45

הקשר יזכה להזדמנות בהרכב, גם קנדיל אמור להיות ב-11 של קראנקה (שני, 20:30, ספורט3). הבלם יעלה למרות הכאבים, קלימלה שוב נטש את האימון ויישב על הספסל של ברדה, אבו עביד וחטואל המריאו לניתוחים בגרמניה

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

מכבי תל אביב

יונתן כהן צפוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחר מול הפועל באר שבע במקום פארפה גיאגון המורחק. יהיה זה משחק הבית האחרון של הצהובים לעונה זו והמאמן אייטור קראנקה צפוי להמשיך במערך של חמישה שחקנים בקישור עם דן ביטון וגבי קניקובסקי.

דור תורג'מן קיבל היתר לטוס היום למונדיאליטו עוד לפני המשחק מחר ולא יהיה בסגל, בחוד אמור להמשיך ג'ורג'ה יובאנוביץ' בהיעדרו של ערן זהבי הפצוע. אנדרה ז'ראלדש יעדר בגלל צהובים ואת מקומו ימלא מאור קנדיל, כשבהגנה גם אנריק סבוריט הפצוע יחסר לקבוצה. בנוסף, שחר פיבן אינו כשיר ולא יתלבש והקפטן שרן ייני אמור להמשיך במרכז ההגנה לצד דריק לוקאסן אחרי ששיתפו פעולה גם בהפסד בשבוע שעבר למכבי חיפה.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הופעה נדירה בהרכב. יונתן כהן/אריאל שלום

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק בבלומפילד. הפתעה הייתה מכיוון איתן טיבי, שהצליח לסיים היום את האימון ויפתח מחר בהרכב מול מכבי תל אביב. טיבי נפצע ברגלו במחזור הקודם, הוחלף והיה נראה כי סיים את העונה, אבל הבלם הוותיק לא ויתר והצליח לחזור להתאמן עם הכאבים ומחר הוא צפוי לפתוח לצד אור בלוריאן.

פטריק קלימלה ייכלל בסגל מאחר שחסרים לאליניב ברדה עשרה שחקנים, אבל הוא לא יפתח מכיוון שגם היום נטש את האימון. בכל הקשור לעמדת המגן השמאלי החסרה עקב הצהובים של הלדר לופס, יצטרך ברדה לבחור בין שגיב יחזקאל לאור דדיה.

איאד אבו עביד ורותם חטואל המריאו לפנות ערב יחד לגרמניה כדי לעבור ניתוחים די דומים לפציעות בשרירי הבטן. ההערכה היא שיחזרו בעוד כחודש וחצי למחנה האימונים של הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתן טיבי הפועל באר שבע. אריאל שלום
לא מוותר. איתן טיבי/אריאל שלום

טריוויה

* 127 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 31:59 בניצחונות ועוד 37 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ בתשעת הניסיונות האחרונים, מאז שחנן ממן קבע 0:1 בנתניה באפריל 2018. הניצחון האחרון בבלומפילד במסגרת הליגה היה בדצמבר 2015, אז המאמן הנוכחי אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון כבשו ב-1:2 מול שער מצמק של אלי דסה.

* מכבי תל אביב הפסידה רק פעם אחת ב-31 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (2:1 להפועל ירושלים לפני כחודשיים).

* הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ הטובה בליגה, בפער. יש לה 40 נקודות כאורחת (11 יותר ממכבי חיפה), היא כבשה יותר מכולן בחוץ (30 שערים) וספגה פחות מכולן (10). מכבי תל אביב השיגה 45 נקודות חוץ בעונת 2019/20.

האזינו: יניב טוכמן לקראת המשחק

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 12470

משחקי מחזור הסיום בפלייאוף העליון (שבת, 20:30):

מכבי חיפה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מכבי נתניה
מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully