וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה העיקרית לקיץ של מכבי תל אביב: שחקן בעמדה 4 שישלים את הסגל

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 8:41

הצהובים שהפסידו במאבקים מתחת לסל במהלך הסדרה מול מונאקו צפויים לממש את האופציה על מרטין ולהביא את שחקן החיזוק היקר שלהם במקומו של פויתרס: "לא קיבלנו מספיק משחקני הפנים שלנו, צריך לחשוב מה עושים"

שחקני מונאקו חוגגים העפלה לפיינל פור בחדר ההלבשה/אתר רשמי, מונאקו

אחת העונות המוצלחות של מכבי תל אביב ביורוליג בשנים האחרונות נגמרה אמש (רביעי) עם הדחה בשלב הפלייאוף במשחק החמישי והקובע נגד מונאקו בחוץ. הצהובים סוגרים 9 שנים מחוץ לפיינל פור, כשהקבוצה היחידה מבין הקבוצות המקימות של היורוליג שמחזיקה ברצף ארוך יותר היא פנאתינייקוס שלא הייתה בפיינל פור מאז 2012.

במכבי תל אביב כיוונו בתחילת העונה תחת עודד קטש להילחם על הכניסה לפלייאוף. הריצה בסיום העונה שהקנתה לצהובים את המקום החמישי ופתיחת סדרת הפלייאוף נגד מונאקו, ניפצו את הציפיות ההתחלתיות. עם זאת, בקבוצה חשו שהייתה להם הזדמנות מצוינת להגיע לפיינל פור ויצאו עם טעם של פספוס מהסדרה.

הצהובים ישאפו לסיים את העונה עם תואר אליפות, אחרי שהפסידו גם בגמר גביע המדינה, וכדי להגיע במצב הטוב ביותר לשלבי ההכרעה בליגה, ירצו לנצח את הפועל תל אביב בדרבי ביום ראשון, ולהגיע לסדרת רבע גמר נגד הפועל באר שבע. כשתגיע לפלייאוף, תצטרך מכבי תל אביב להכריע מי יהיו חמשת הזרים שיתלבשו לכל סדרה.

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי ת"א, אתר רשמי
בתחושת החמצה. קולסון/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, אינסטגרם מכבי ת"א

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

חלק משמעותי מהסגל של הצהובים חתום גם לעונה הבאה ומעבר לכך. ווייד בולדווין, לורנזו בראון ורומן סורקין האריכו חוזה באופן רשמי, ג'וש ניבו ורפי מנקו מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, ובונזי קולסון וג'ון דיברתולומיאו סיכמו גם כן על הארכת חוזה. ג'ייק כהן אמור להאריך את חוזהו, ומי שאמור להצטרף הוא בריאן אנגולה שסגר את תנאיו במועדון.

במכבי תל אביב יצטרכו לקבל הכרעה לגבי ג'רל מרטין, שהנטייה היא להמשיך עמו, וגם לגבי אלכס פויתרס ודארן היליארד, שלא אמורים להמשיך. יפתח זיו יסיים את חוזהו ויעזוב, אשר לגיא פניני - ההחלטה שלו ושל הקבוצה תתקבל בסיום העונה.

במכבי תל אביב יודעים שעיקר הבעיה שלהם בסדרה נגד מונאקו היתה בעמדות הפנים. פויתרס היה הקלע המוביל בעמדות הפנים עם 7 נקודות, ג'רל מרטין קלע 5.2, ג'וש ניבו 5.4 וג'ייק כהן 1.6. רומן סורקין, מהסיפורים היפים של הצהובים העונה, לא שותף כלל במשחק 5, וסיים את הסדרה עם 3.2 נקודות בלבד בממוצע. מנגד מונאקו קיבלה 8.4 נקודות מדונאטס מוטיונאס, 5.8 מג'ון בראון, 4.6 מדונטה הול ו-10 נקודות במשחק האחרון מצ'ימה מונקה שהיה מועמד להצטרף למכבי במהלך העונה.

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין לצד אלכס פויתרס. דני מרון
אחד יישאר ואחד יעזוב? מרטין ופויתרס/דני מרון

"אין ספק שבסופו של דבר מונאקו ניצחה אותנו במאבקים בעמדות הפנים", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב במהלך הלילה. "מוטיונאס היה יציב מאוד, ג'ון בראון היה גדול במשחק השלישי, ומונקה והול עשו את העבודה במשחק האחרון. לא קיבלנו מספיק מהשחקנים שלנו וצריכים לחשוב על מה עושים".

בהנחה שהאופציה על מרטין תמומש, ושמכבי תל אביב לא תפעל כדי לצאת מהחוזה על ניבו, יעשו במועדון את עיקר המאמצים כדי למצוא שחקן במקומו של פויתרס בעמדה מספר 4, שיוכל להשלים את הקו הקדמי בצורה טובה יותר. שם גם יושקע רוב הכסף שהוקצה לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully