וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו עקצה, מייק ג'יימס: "להאשים את השופטים בהפסדים? זה חלש"

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 7:19

הצרפתים חגגו העפלה ראשונה בתולדותיהם לפיינל פור ורמזו שמכבי ת"א "חגגה מוקדם מדי". הכוכב: "סדרה נהדרת, בולדווין שחקן-על". לויד: "לא האמינו בנו בתחילת הסדרה"

שחקני מונאקו חוגגים העפלה לפיינל פור בחדר ההלבשה/אתר רשמי, מונאקו

שמחה גדולה נרשמה אמש (רביעי) בחדר ההלבשה של מונאקו, אחרי הניצחון במשחק החמישי על מכבי תל אביב וההעפלה הראשונה בתולדותיה לפיינל פור. בקבוקי מים נשפכו מכל עבר, והשחקנים צהלו והתחבקו במשך דקות ארוכות. הצרפתים חגגו לא רק את ההעפלה, אלא גם את העובדה שהצליחו לגבור על מכבי תל אביב אחרי הסדרה הארוכה והמתישה, עם יריבות שהתפתחה ממשחק למשחק.

בין הצדדים לא הייתה אהבה גדולה, והיום לפני המשחק אנשי האבטחה באולם היקשו בצורה מכוונת על אוהדי מכבי תל אביב להיכנס. מיד עם סיום המשחק הצרפתים גם שלחו עקיצה למכבי תל אביב, וצייצו את הכיתוב "לעולם לא אחגוג מוקדם מדי", עם מסר לצהובים שצהלו אחרי הניצחון במשחק 4, ובתגובה לציוץ קודם של מכבי תל אביב ("אף פעם אל תמעיטו בערך של מכבי").

הכוכב הגדול מייק ג'יימס צייץ במהלך הלילה: "כל הכבוד למכבי על עונה נהדרת. סדרה מצוינת, רמה גבוהה מאוד של כדורסל. כבוד". בתגובה לטענה כי השופטים הכריעו את הסדרה, צייץ: "זה חלש להאשים את השיפוט בהפסדים, צריך לתת כבוד ולהמשיך הלאה. ווייד בולדווין היה מדהים כל הסדרה. שחקן-על".

סשה אוברדוביץ' המאמן אמר בסיום לשחקניו: "עוד לא סיימנו את העבודה, יש לנו עוד שני משחקים לנצח!".

ג'ורדן לויד, אחד המצטיינים במשחק, אמר בסיום: "אין לי מילים. אף אחד לא האמין בנו בתחילת העונה, אף אחד לא האמין בנו בתחילת הסדרה. אני שמח שעכשיו הקבוצה הזאת מקבלת כבוד, שמגיע לה. אני מתרגש מאוד עכשיו.

"הקהל? זה מה שמגיע לאוהדים שלנו, על כך שהם תמכו בנו כל העונה. הם נתנו לנו דחיפה ענקית הלילה, וזה מרגש, פשוט מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully