וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש סיכם באכזבה: "איבדנו את הסדרה במשחק מספר 3. תחושה קשה"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההדחה: "רצינו יותר מדי, אבל אי אפשר להאשים שחקנים על אובר מוטיבציה. בראון? הוא השקיע הרבה מאמץ"

שחקני מכבי תל אביב מגיעים לאימון קליעות לפני משחק 5 מול מונאקו/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב סיימה את עונתה האירופית הערב (חמישי), כאשר נכנעה 97:86 במונאקו במשחק מספר 5 בפלייאוף היורוליג. הצהובים קיוו לשוב לפיינל פור לראשונה מאז 2014, אבל רבע אחרון של 25:16 סימן להם את הדרך להדחה בתום סדרה מותחת ומתוחה. ערב גדול של ווייד בולדווין; 27 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לא הספיק.

"קשה, אכזבה גדולה, רצינו את זה מאוד", סיכם המאמן עודד קטש, "היינו שם, נלחמנו, ידענו שזה לא יהיה פשוט, ידענו שהשריקות לא ייפלו לכיוון שלנו בסיטואציה הזאת. זה בעיקר כואב, כי היינו שם, הובלנו, אבל עשינו כמה טעויות רצופות, נתנו להם 8 זריקות עונשין רצופות בדקות שהם היו בלחץ".

קטש המשיך: "בחצי הראשון היה קצב גבוה. רצינו לרוץ, הם היו מאוד אגרסיביים, והחצי השני היה שונה כי עשינו התאמות. בסוף דברים קטנים הכריעו. מעבר לזה שאני גאה בשחקנים, אני מרגיש שרצינו יותר מדי. היו להם זריקות שיכולנו לחיות איתן, אבל ניסינו יותר מדי. אי אפשר להאשים שחקנים על אובר מוטיבציה.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
"נבנה פה משהו טוב, עם חיבור לקהל. לא צריך הרבה יותר מזה". קטש/GettyImages

קטש התייחס למשחק הפושר למדי של לורנזו בראון: "הוא עשה משחק עם הרבה מאמץ, מאמץ אדיר. הם סימנו אותו. לא על זה כואב לי. מהיום הראשון אמרתי לשחקנים לשחק בדרך הנכונה, ולא לפחד לעשות טעות".

המאמן המשיך: "הקבוצה טובה יותר עלתה? לא בטוח. אבל אני צריך לכבד את זה ולתת להם את הקרדיט. אבל אחרי שכבר היה לנו את היתרון הביתיות, אז בסוף בסוף הגיע להם.

"קצת קיצרתי את הרוטציה היום, בעיקר חשבתי מתי לתת לשחקנים מנוחה. יכול להיות שזה היה בעוכרינו. הובלנו ברבע האחרון, עם שלוש עבירות לתת ועשינו אותן מהר מדי. לא כולם עם ניסיון פה, יש פה שחקנים שנה ראשונה.

"פספסנו את הסדרה במשחק מספר 3. היינו באחוזי קליעה נוראיים, בטח למשחק בית. שיחקנו טוב. זה מה ששיפרנו במשחק 4, זה מה שניסינו לעשת היום, אבל הפספוס הוא משחק 3.

"אני לוקח איתי את הלב של השחקנים, את הפרצוף הכואב שלהם עכשיו. רצינו מאוד, ואני חושב שגם הגיע לנו. חד משמעית נבנה פה משהו טוב, עם חיבור לקהל. לא צריך הרבה יותר מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דארן היליארד מכבי תל אביב. GettyImages
"עייף וגאה". היליארד/GettyImages

דארן היליארד אמר: "אני עייף, גאה, הלוואי שהיינו מנצחים. עכשיו נצטרך להתאושש מזה ולחזור להמשך העונה. הרבע הרביעי? לא הייתי אומר קפאנו. עבדנו כל כך קשה כדי להגיע למצב הזה, ואז קורים כמה דברים שהם לא בשליטתנו, ולקבוצה חדשה קשה להתאושש מדברים כאלה. נקווה שזה יהיה שיעור עבורנו, ושנדע להמשיך בצורה טובה. לא ארצה שנהיה עצובים מעכשיו, ואני גאה במה שעשינו עד עכשיו העונה. גם אם נפסיד את האליפות העונה הזאת לא תהיה כישלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully