וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי על הנהמות לגיאגון: "גזענות מסוג זו היא תופעה שבועית. בואו נפסיק"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 20:19

כוכב מכבי תל אביב תמך בחברו, שספג נהמות מחלק מאוהדי מכבי חיפה: "אלה שהתלוננו על נהמות כלפי שחקן אחד, לא מתלוננים כעת. על קריאות אנטישמיות כלפי ישראלים בחו"ל המדינה היתה גועשת". במועדון גיבו את פארפה, במכבי חיפה הגיבו: "נעשה הכל לתפוס את אותם תתי אדם"

נהמות לפארפה גיאגון מול מכבי חיפה/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

ערן זהבי הגיב היום (שלישי) לנהמות שספג אמש חברו למכבי תל אביב פארפה גיאגון במהלך ההפסד 3:1 למכבי חיפה. "אותם אלה שהתלוננו על נהמות גזעניות לעבר שחקן אחד, לא מתלוננים על נהמות לשחקן אחר", כתב הכוכב בחשבון האינסטגרם שלו. "על קריאות אנטישמיות כלפי ישראלים בחו"ל המדינה היתה גועשת. אבל בישראל, גזענות מסוג זו או קריאות של שואה הן תופעות שבועיות. בואו נפסיק להתבייש. בואו נגיד כולנו די, ונפסיק!"

הבוקר התייחסו במכבי חיפה לדברים ואמרו: "קריאות מכוערות מצד מספר אוהדים בודדים שאינם מייצגים את אוהדי מכבי חיפה הרבים. נעשה הכל לתפוס את אותם תתי אדם, ולהרחיק אותם מאיתנו. ההתפרצות של גויאגון מובנת, מספר לא קטן של שחקנים שחומי עור שלנו עברו זאת שבוע שעבר בטרנר. בתופעה הזו חייבים להילחם ללא פשרות".

במכבי תל אביב הוציאו הודעה ברשתות החברתיות עם התיוג "חלאס עם הגזענות!" וכתבו: "זה לא פגע רק בך. זה פגע בכולנו! אנחנו איתך פארפה", כתמיכה בקשר של הצהובים.

עוד על ההפסד למכבי חיפה

ציוץ התמיכה של מכבי תל אביב בגיאגון

פוסט התמיכה של ערן זהבי בפארפה גיאגון. מתוך האינסטגרם של ערן זהבי, צילום מסך
פוסט התמיכה של זהבי/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

במכבי תל אביב סיפרו הבוקר כי גיאגון היה נסער מאוד ולקח בצורה קשה את הנהמות שספג. הקשר הצעיר אף השתולל במנהרה וקילל את אוראל גרינפלד בעברית, מה שהביא להרחקתו אחרי שריקת הסיום. כזכור, זו לא הפעם הראשונה ששחקני מכבי תל אביב מתלוננים על נהמות מצד חלק מאוהדי מכבי חיפה, כי גם דריק לוקאסן ובשנים הקודמות מספר שחקנים וביניהם אדוארדו גררו, ברנדלי קובאס וניק בלקמן זעמו על היחס שקיבלו בכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully