וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אליפויות ב-8 שנים: מכבי תל אביב תיבנה מחדש, ומה עם קראנקה?

9.5.2023 / 6:15

הסגל יעבור מהפכה לקראת העונה הבאה, וכעת במועדון ממתינים להכרעה של גולדהאר בנוגע למאמן, שלא צפוי להמשיך על אף הצהרותיו: "צריך להסיק מסקנות כדי שהמועדון יחזור לקחת תארים"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

אייטור קראנקה באמת חושב שמגיע לו להישאר מאמן מכבי תל אביב בעונה הבאה. הבאסקי משוכנע שהוא צריך להמשיך על פי החוזה שלו, מכיוון שלטענתו גם בשנתיים שעברו מכבי תל אביב לא זכתה באליפויות ולמרות שנעשו חילופי מאמנים בקרית שלום, המועדון לא מצא את הנוסחה כדי לזכות במקום הראשון. קראנקה לא משחק משחקים כשהוא אומר את הדברים. הוא מסודר עם החוזה שלו ויקבל פיצויי פיטורין, אם מיטש גולדהאר יחתוך אותו. את האמירות שהוא פיזר אמש (שני) אחרי ההפסד למכבי חיפה, הוא שולח לאוויר כי הוא מרגיש שהוא ראוי לקבל הזדמנות עם סגל חדש ועם שינויים פרסונליים במצבת השחקנים.

עד כאן הצד של קראנקה. מכאן הכדור אצל מיטש גולדהאר. לבעלי מכבי תל אביב ברור כי הבעיה היא לא רק במאמן שלו. הוא יודע שקראנקה לא קיבל את הכלים הכי טובים, בוודאי אחרי שאוסקר גלוך נמכר. אבל גולדהאר לא יכול להחליף קבוצה שלמה ולכן ההחלטה שלו על עמדת המאמן היא המשמעותית ביותר עוד בטרם העונה תיגמר. במכבי תל אביב ימתינו להחלטות של בעל הבית וייצאו לדרך כשבן מנספורד כבר כאן ונחת כדי להתחיל לעבוד. "גם האשליה שאפשר לעשות את הבלתי יאמן, נגמרה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "כשלנו העונה וצריך ללמוד ולהסיק מסקנות כדי שהמועדון הזה יחזור לקחת תארים. בסופו של דבר אנחנו עם 2 אליפויות ב-8 שנים וזה מעט מאוד".

אף שקראנקה אמר אמש בביטחון בשני הריאיונות שקיים, כי הוא נשאר, ההערכה בסביבת המועדון היא שהוא לא ימשיך לעונה הבאה.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הוא באמת מאמין, אבל מה קורה בקנדה? קראנקה/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה!

קרובה לצלחת: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

באשר לאירועים עם הקהל של מכבי חיפה בצד הדרומי, מכבי תל אביב הוציאה אמש הודעה זועמת על מה שחוו אוהדיה שרק הודות לרשת שגוננה עליהם, לא נפגעו אחרי שעשרות אבוקות הושלכו לכיוונם. במכבי תל אביב רציניים מאוד לגבי אי הגעה של הקהל שלהם בפעם הבאה כששוב יושיבו את האוהדים השרופים של מכבי חיפה ליד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully