וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אירועי טרנר: חגיגת העמדות לדין ברביעי, אפילו אשדוד זומנה

הפועל תל אביב (לה עונש על תנאי של הפחתת נקודה) ובית"ר ירושלים מואשמות בהתפרעות בנסיבות מחמירות. גם בני סכנין, בני ריינה ואשדוד צפויות להיענש

האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה/רענן ברנובסקי

פרט לדיון המרכזי בנוגע לאירועי טרנר והעונשים הצפויים למכבי חיפה, הפועל באר שבע ושחקניהן, עוד חמש קבוצות זומנו לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ויקבלו עונשים ביום רביעי.

הפועל תל אביב, נגדה עומד עונש על תנאי של הפחתת נקודה מהמשחק מול בית"ר ירושלים, תעמוד שוב לדין בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וכן התפרצות לשדה משחק. מדובר בעשרות האבוקות שהובערו ביציע במשחק מול קרית שמונה בשבת וגרמו לעיכוב המשחק בחמש דקות, וכן בזריקת מצית וחפצים אחרים למגרש. בנוסף, אוהד פרץ למגרש בדקה ה-78 ופונה על ידי כוחות אבטחה.

אבוקות ביציע אוהדי הפועל תל אביב. אריאל שלום
האבוקות ביציע של הפועל תל אביב בשבת/אריאל שלום

בית"ר ירושלים תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, פגיעה על ידי אוהדים והתפרצות לשדה המשחק בחצי גמר גביע המדינה. כמו כן, יש נגדה אישום בעקבות התפרצות נוספת במשחק הליגה האחרון מול מכבי בני ריינה, שבעצמה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדים (השלכת מצתים ודברי אוכל לאחר עימות בין השחקנים בדקה ה-51).

בני סכנין מואשמת גם היא בעקבות התפרעות אוהדים (אבוקות ורימוני עשן שנזרקו בדקה ה-22 לכבוד משחקו האחרון של מחמוד קנדיל) ואפילו מ.ס. אשדוד זומנה לבית הדין באופן נדיר, בעקבות התפרעות אוהדים בחצי גמר הגביע מול מכבי נתניה (רימון עשן שהודלק ביציע לאחר השער המצמק ועוד שתי אבוקות לאחר מכן, בתוספת חפץ שנזרק לכיוון השוער איתמר ניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully