וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה המשיך להתעקש: "אני אאמן פה בעונה הבאה, יודע מה צריך לעשות"

מאמן מכבי ת"א שוב הפסיד ושוב הצהיר: "השחקנים עשו הכל, אז אי אפשר לדבר על כישלון". ייני: "יש הרבה דברים שצריך לתקן"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

לפרקים, נדמה היה שמכבי תל אביב תפתח מחדש את מאבק האליפות הערב (שני). הצהובים הובילו על מכבי חיפה 0:1 בסמי עופר משער יפה של גבי קניקובסקי (14), אולם שגיאה גדולה של דרק לוקאסן ודניאל פרף אפשרה לדולב חזיזה להשוות (38). בהמשך דאג דיא סבע להפוך (50) ולסגור עניין בדרך ל-1:3, בסיוע אנדרה ז'ראלדש (62). המשמעות: גם המקום השני כבר לא אפשרי עבור אייטור קראנקה ושחקניו בעונה המאכזבת הזו.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ממשיך בשלו. קראנקה/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"כבשנו, היו לנו הזדמנויות לכבוש את השני והשלישי, אבל טעות אחת עלתה לנו ביוקר", סיכם אייטור קראנקה. "זה היה שבוע קשה, הפסדנו כאן גם לפני כמה שבועות. שיחקנו עד הסוף". כשנשאל האם היה מוטב לפתוח עם שני חלוצים, השיב: "לא, אני מקבל את ההחלטות - לפעמים אני צודק, לפעמים אני טועה. השחקנים עשו הכל".

על העונה הבאה אמר המאמן: "אני לא יודע מה חסר, אבל אנחנו יודעים מה צריך לעשות בעתיד וזה מה שחשוב. העבר הוא העבר. כישלון? השחקנים עשו הכל, אז אי אפשר לדבר על כישלון. אנחנו יודעים מה צריך לעשות בעונה הבאה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. אני אהיה המאמן בעונה הבאה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
דרושים שינויים. ייני/מאור אלקסלסי

שרן ייני הוסיף: "מכבי תל אביב זה מועדון גדול, מפואר, עם כל כך הרבה תארים. אנחנו מאוכזבים, אין מילה אחרת, לכולם יש אחריות - מלמטה עד למעלה, מהשחקנים ועד ההנהלה, כולנו יודעים. לא נתבייש לדבר ולעורר כדי שנעשה עונה ראויה למכבי תל אביב בעונה הבאה. יש הרבה דברים שצריך לתקן, לא אדבר על זה עכשיו. מכבי חיפה היתה עדיפה והגיע לה לנצח, הם עשו עונה טובה ומגיע להם לזכות באליפות, אני מניח שזה מה שיקרה. כל הכבוד להם. אכפת לנו מהמועדון הזה, רוצים להביא את הקהל לאן שמכבי תל אביב ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully