וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בני סכנין עוזב: "אמשיך לתמוך כחבר עמותה וכאוהד נאמן"

8.5.2023 / 17:12

חאלד (דוכי) קאסום נפרד מהמועדון אחרי 12 שנים בתפקיד: "הגיע הזמן אשר מאפשר את עזיבתי מבלי לגרום נזק וטלטולים לקבוצה"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 2:3 על בני סכנין/ספורט1

חאלד (דוכי) קאסום, המנכ"ל של בני סכנין ב-12 השנים האחרונות ואחד האנשים החזקים במועדון לצד היו"ר מוחמד אבו יונס, הודיע על עזיבתו בתום העונה.

דוכי כתב: "לאחר 12 שנים אשר בהן מילאתי בהתנדבות מלאה את תפקידי כמנכ"ל עמותת וקבוצת בני סכנין לתקופה שידעה מצבים טובים ומצבים קשים ברמות המקצועיות והכלכליות, וזאת עם התנדבות מלאה ונתינה אישית מקצועית ותמיכה כספית במועדון אשר לאורך כל הדרך הפגין יכולת חזקה להמשיך להתקיים ולשרוד בליגה הבכירה. אני מודה לבורא עולם אשר נתן לי את היכולות ואת ההזדמנות לשרת את המועדון ואת החברה ואת העיר סכנין האהובה על לבי ולקיים את תפקידי בלב שלם לאורך כל התקופה. היום אני משוכנע שהגיע הזמן אשר מאפשר את עזיבתי מבלי לגרום נזק וטלטולים לעמותה ולקבוצה".

חאלד דוכי מנכ"ל בני סכנין עם ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
חאלד דוכי בשבת עם ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה/מאור אלקסלסי

עוד הוסיף: "אני רוצה לנצל הזדמנות זאת ולפנות לעמיתיי בעמותה, לשחקנים, לאוהדים, לתושבי העיר סכנין ולאנשי התקשורת ולכל בעלי העניין במנהלת ובהתאחדות, ולהודות להם על כל רגעי השותפות אשר עשינו יחד או כל אחד מהמקום שלו, למען המועדון והקבוצה ולמען הספורט בכלל. אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל העמותה והקבוצה, אך לא את התקשרותי הרגשית כלפי המועדון וגם לא את אמונתי בחשיבות נוכחותו והמשך דרכו בליגה הבכירה. אמשיך לתמוך בקבוצה כחבר עמותה וכאוהד נאמן, גם ברמה הרגשית וגם ברמה הכלכלית".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully