וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "היינו שמחים למנוע את התקפי הלב האלה. ההימורים עובדים"

8.5.2023 / 22:40

המאמן התייחס למהפכים הרבים של מכבי חיפה והתלהב מההרכב ההתקפי: "שווה 2-3 שערים בכל משחק, גם אם סופגים. השחקנים יודעים לתפקד דווקא כשקשה". סבע: "צריך להשלים את זה בשבוע הבא"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מכבי חיפה עשתה הערב (שני) צעד גדול נוסף אל עבר אליפות שלישית ברציפות, כשניצחה בביתה 1:3 את מכבי תל אביב. הפער בפסגה נותר על ארבע נקודות, כשבקופה נותרו עוד שש. גבי קניקובסקי כבש ראשון (14), הפועל באר שבע הובילה במשחק המקביל, אך הירוקים לא נבהלו, השוו מרגלי דולב חזיזה (38) וסיפקו מהפך שביעי העונה בזכות דיא סבע (50), שהכריע בסיוע אנדרה ז'ראלדש (62).

אבוקות הודלקו ביציעים כבר בפתיחה, כולל ביציע הצפוני שאליו הורשו להיכנס כזכור רק נשים וילדים. במהלך המחצית השנייה, אוהדי מכבי חיפה ומכבי תל אביב ניסו לזרוק אבוקות וזיקוקים אלה על אלה, כשרשתות החציצה שהותקנו בסמי עופר מנעו זאת.

דולב חזיזה ספג מכה חזקה בראשו, נותר על כר הדשא עם חבישה, אך לאחר מכן שוב נפגע והוחלף. במכבי חיפה יקוו שיהיה כשיר לשבוע הבא, כאשר מול מכבי נתניה יחסרו בכל מקרה עומר אצילי ודניאל סונדגרן המוצהבים, עבדולאי סק ואולי שחקנים נוספים שיורחקו יחד איתו בדיון המשמעתי בעקבות אירועי טרנר.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, ביניהם גם בוגדן פלאניץ'. מאור אלקסלסי
גם אורח הכבוד בוגדן פלאניץ' הצטרף לריקודים. שחקני מכבי חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם: "תמיד יש דפיקות לב, אבל מהשנייה הראשונה שיחקנו נהדר. זה הרכב שאנחנו חשופים בו, לקחנו את זה בחשבון, אבל אנחנו מנצחים איתו. ידענו לחזור, להפוך ולנצח בצדק. כל הכבוד לשחקנים. לא יודע אם זה לחץ, אבל עובדתית אנחנו לא מנצלים את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. היה משחק טוב, עם קצב, אווירה טובה. זה מוסיף קצת יותר כבוד לכדורגל אחרי השבוע שעבר. אנחנו שמחים מאוד מהניצחון, אבל עדיין לא יכולים לחגוג. יש לנו משחק קשה בנתניה, נהנה 24 שעות ונמשיך. אנחנו אוהבים להמר, כל פעם שזה קורה אנחנו מצליחים. בטוח שהיו ביקורות על ההרכב ההתקפי, אבל ניצחנו. לקחנו בחשבון שנספוג שער, אבל זה הרכב ששווה שניים-שלושה שערים בכל משחק".

על השער הראשון של קבוצתו אמר בכר: "כל כך הגיע לנו הגול של חזיזה. התחלנו כל כך טוב, הגענו למצבים, ואז בהתקפה אחת שלהם הם עשו 0:1. המשכנו, החמצנו, אבל זה היה שער של נחישות, שער של שחקן שנותן 100 אחוז גם אחרי שהוא מקבל מכה בראש. כל השחקנים נתנו היום 200 אחוז. זה לא פשוט, זה נראה אולי קל, אבל לשחק נגד קבוצה כזאת, בלחץ כזה, במעמד כזה, זה לא פשוט".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לפעמים כשזה יותר קשה זה יותר מתוק". ברק בכר/מאור אלקסלסי

על כך שקבוצתו ביצעה מהפך שביעי העונה אמר המאמן: "היינו שמחים למנוע את התקפי הלב האלה. הקבוצה הזאת חזקה מנטלית, יש לה אופי, לא נבהלים מפיגור. נשאר עוד מאמץ אחרון. זה לא פשוט להוביל כל השנה בפער מבטיח, תמיד יש ירידה. אבל בכל פעם שהיינו עם הגב אל הקיר, הצלחנו לייצר את התוצאה שהיינו צריכים. ידענו שבאר שבע מובילה היום, אז זה היה חשוב".

בכר נשאל האם הדיבורים על מעבר העתידי לכוכב האדום מפריעים והשיב: "עלי זה לא משפיע, אני עובד יותר קשה כדי שלא יגידו שזה משפיע. אתה רוצה לסיים את המשימה כמה שיותר מוקדם, לפעמים כשזה יותר קשה זה יותר מתוק. זה סוחט אנרגיה, זה מעייף, אנחנו בעונה ארוכה עם הרבה שיאים. צריך לדעת ליהנות מהדרך ומהעונה הזאת. יש לחץ מאוד גדול, כי כולם מצפים שניקח את זה. דווקא כשיש לחץ, השחקנים יודעים לתפקד - זה מה שיפה במועדון הזה. תמיד יש חשש, ובגלל זה צריך לבוא ולעשות את העבודה. צריך להגיע לנתניה, נגד קבוצה שאולי נמצאת בכושר הכי טוב בארץ, בבית שלה, הגיע הזמן לחגוג, זה מגיע לנו. מקווים מאוד שזה יסתיים כבר".

דיא סבע, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
דיא סבע, דולב חזיזה ומוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי
דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דניאל סונדגרן/מאור אלקסלסי
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה הפצוע. מאור אלקסלסי
סאן מנחם/מאור אלקסלסי

גיבור המשחק דיא סבע סיכם: "עשינו צעד משמעותי לאליפות. זה עוד לא נגמר, אבל עשינו את העבודה כמו שצריך. יש עוד טיפה, ננסה לעשות את זה במשחק הבא. אני מאוד שמח על איך ששיחקנו וניצחנו, הפנים לנתניה. אני מאוד מתרגש, הגעתי בשביל המשחקים האלה והרגעים האלה, התגעגעתי לרגעים האלה בחו"ל. חזרתי לארץ כדי לקחת תואר. בשבוע שעבר ספגנו גול בדקה האחרונה, אבל ידענו שזה עדיין תלוי בנו ושצריך לצאת מהמצבים האלה כמה שיותר מהר. זה היופי בכדורגל, יש לך את השבוע כדי לתקן. עשינו את העבודה, והפנים שלנו קדימה. צריך להשלים את זה בשבוע הבא".

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה עם פייר קורנו. מאור אלקסלסי
ג'וש כהן עם פייר קורנו/מאור אלקסלסי
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דילן בטובינסיקה/מאור אלקסלסי
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

מה נותר להן

מכבי חיפה: מכבי נתניה (חוץ, 15 במאי), הפועל ירושלים (בית, 20 במאי)
הפועל באר שבע: מכבי תל אביב (חוץ, 15 במאי), מכבי נתניה (בית, 20 במאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully