וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שוויטור וטיבי לא ישחקו שוב העונה. ברדה: "סחטנו את הסגל עד תום"

קרע בשריר התאומים לוויטור ושבר בשוקית לטיבי. מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 באשדוד: "צריך לראות איך אני מרכיב סגל בשבוע הבא". בן שמעון: "היינו יותר טובים, האם אשאר? יש פער בין שמועות למציאות"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע עשתה הערב (שני) את שלה, כשניצחה את מ.ס. אשדוד 0:1, אך הפער ממכבי חיפה המוליכה נותר על ארבע נקודות, כשנותרו עוד שש בקופה. רמזי ספורי כבש (6), עומרי גלזר הדף פנדל של ננאד צבטקוביץ' (68), מיגל ויטור ואיתן טיבי הצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה של אליניב ברדה ויש חשש גדול שלא יוכלו לשחק שוב העונה. אצל ויטור החשש הוא לקרע בשריר התאומים ואצל טיבי לשבר בשוקית.

ויטור בכל מקרה עם כרטיסים צהובים למשחק מול מכבי תל אביב, ממנו ייעדר גם הלדר לופס. פרט אליהם צפויים כמובן עונשים בבית הדין של ההתאחדות בעקבות אירועי טרנר.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"סחטנו את הסגל עד תום". ברדה/לירון מולדובן
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אליניב ברדה דיבר בתום ה-0:1: "ניצחון גדול, שלוש נקודות גדולות, היכולת רחוקה מלהיות גדולה. סחטנו את הסגל עד תום, שיחקנו עם קו הגנה שלא שיחק ביחד, שחקנים חזרו מפציעות ואילצנו אותם להיות בסגל, אני לא יכול לבוא אליהם בשום טענה. זה הסגל עד סוף העונה, הלבשנו שלושה מהנוער, נעשה את זה גם שבוע הבא. אני מקווה שאיתן טיבי לא שבר את הרגל, זה נראה לא טוב, יכול להיות שמיגל ויטור סיים את העונה, יש לנו גם מורחקים למשחק הבא. אני לוקח את שלוש הנקודות, רוח הלחימה והאחדות, את היכולת צריך לתקן".

על הסיכויים במאבק האליפות: "אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל הבטחנו לעצמנו שמה שתלוי בנו נעשה, כדי שלא נבכה אחרי זה. צריכים לנצח ולהתפלל לנס. לא נאחזים בכלום, אלא בעצמנו, בלשחק יותר טוב מהיום ולצבור נקודות. יש עוד שני משחקים שגם בהם ננסה לעשות את הכי טוב שלנו".

על הסגל לשבוע הבא מול מכבי תל אביב: "הסגל יהיה יותר חסר מהיום, באופן ודאי. צריך לראות איך אני מרכיב סגל. צריך לראות מי משחקני הנוער זמין לנו. אם נצטרך לעשות השלמות ולשחק עם שחקני נוער, נעשה את זה. צריך ללמד את החומר הקיים את צורת המשחק שלנו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. לירון מולדובן
"אמרנו לקהל להתרכז במשחק שלנו". ספורי וחבריו חוגגים בסיום/לירון מולדובן

רמזי ספורי הוסיף: "כל ניצחון הוא חשוב, באנו לכאן אך ורק בשביל לנצח, לא מסתכלים על קבוצות אחרות. לקחנו את המשחק שרצינו, זה מבחינתנו הדבר החשוב. אם נשחק כדורגל ולא ננצח אז לא עשינו כלום. הקהל התלהב כשחיפה ספגה? אפשר להבין אותם, הם רוצים שתמיד ננצח ושנזכה באליפות. השחקנים הרגיעו אותם, אמרנו להם להתרכז במשחק שלנו".

על המשחקים שנותרו במאבק האליפות: "נבוא בכל משחק בשביל לנצח, נסתכל על עצמנו. כל שחקן יעשה את הכי טוב עבור הקריירה שלו. יש שחקנים שמסיימים חוזים ורוצים חוזה חדש בקבוצות אחרות או להישאר. לכל שחקן חשוב לבוא ולנצח, לא משנה נגד מי ומה קורה עם קבוצות אחרות".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"היינו יותר טובים מבאר שבע". בן שמעון/לירון מולדובן

בצד המפסיד אמר המאמן רן בן שמעון: "ב-10-15 דקות הראשונות סחבנו את הגביע עלינו, נראינו כמו קבוצה שקיבלה מכה. אחרי זה נראינו כמו קבוצה הרבה יותר טובה מבאר שבע. הנענו את הכדור והגענו למצבים, לא הצלחנו להבקיע".

על הכנת השחקנים אחרי ההפסד בחצי גמר הגביע: "היה קשה להכין אותם. האווירה במועדון יום - יומיים אחרי הייתה קשה. כשבחרנו להיות ספורטאים ידענו שנקבל מכות, ידענו שיהיו רגעים שמחים, ידענו שפעם ניפול ופעם נקום, הכל חלק מדרך ארוכה שאדם עושה בחיים. ראיתם קבוצה שהצליחה לקום, שיחקנו כדורגל, היינו אגרסיביים, לפי דעתי היינו הרבה יותר טובים מבאר שבע".

המאמן גם התייחס לעתידו במועדון: "האם אהיה פה בעונה הבאה? נחכה ביחד, אין לי מידע לתת, נראה מה יקרה בשבועות הקרובים, יהיה לנו הרבה יותר מידע. לא נסתיר שום דבר, אין סודות, נקבל החלטה ונודיע אותה. יש פער אדיר בין שמועות למה שקורה בשטח, נחכה לראות מה קורה במציאות".

גיל כהן סיכם גם הוא: "ברדה החמיא לי על המשחק, אמר שהיה לי משחק טוב ואיחלנו אחד לשני בהצלחה. מה יהיה בעונה הבאה? אין לדעת, יש לי חוזה באשדוד וטוב לי פה, נותנים לי דקות משחק. אם תגיע ההתקדמות שלי אני אשמח, אבל אני פה ונותן את כל כולי. לפעמים בכדורגל צריך מזל קצת, שלטנו והיינו יותר טובים, חוסר ריכוז בדקות הראשונות הכריע את המשחק, סוגרים שבוע מאכזב".

מה נותר להן

מכבי חיפה: מכבי נתניה (חוץ, 15 במאי), הפועל ירושלים (בית, 20 במאי)
הפועל באר שבע: מכבי תל אביב (חוץ, 15 במאי), מכבי נתניה (בית, 20 במאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully