וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארפה גיאגון קילל את גרינפלד לאחר ההפסד למכבי חיפה והורחק

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 11:43

קשר מכבי תל אביב ספג כרטיס אדום, בקבוצה סיפרו כי היה נסער בעקבות נהמות קשות שספג בכרמל וגם מתוסכל מהחלטות השיפוט במהלך המשחק

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

פארפה גיאגון הורחק בכרטיס אדום בסיום ההפסד של מכבי תל אביב 3:1 למכבי חיפה, כך נודע הבוקר (שלישי) על פי דו"ח השופט אוראל גרינפלד. גיאגון השתולל במנהרה וקילל את גרינפלד בעברית, בתגובה השולף הרחיק אותו ועידכן בכך את אנשי מכבי תל אביב.

במכבי תל אביב סיפרו הבוקר כי גיאגון היה נסער מאוד ולקח בצורה קשה את הנהמות שספג מאוהדי מכבי חיפה. בנוסף גיאגון חש תסכול רב כל המשחק אחרי שנעשו עליו עבירות רבות, שרובן לא זכו להתייחסות של השופט. בקבוצה לא מצדיקים תגובה כזו ובטח שסולדים מקללות, אבל גם קובלים על כך שגיאגון סופג המון עבירות ללא שריקות ומדגישים את העובדה שירד מכר הדשא כשהוא מאוד פגוע ועצוב בעקבות אותן נהמות קשות.

עוד על ההפסד למכבי חיפה

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לקח קשה את הנהמות מאוהדי מכבי חיפה. פארפה גיאגון/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב דיברו עם גיאגון והרגיעו אותו, אבל הקשר לקח מאוד קשה את אירועי הערב בכרמל. כזכור, זו לא הפעם הראשונה ששחקני מכבי תל אביב מתלוננים על נהמות מצד חלק מאוהדי מכבי חיפה, כי גם דריק לוקאסן ובשנים הקודמות מספר שחקנים וביניהם אדוארדו גררו, ברנדלי קובאס וניק בלקמן זעמו על היחס שקיבלו בכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully