וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "במזל נמנע אסון כבד". מכבי חיפה: "נאתר את המשליכים"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 1:05

זריקת אבוקות וירי זיקוקים בין מחנות האוהדים במשחק בחיפה. הצהובים: "לא ניתן לאוהדים שלנו לחוות זאת שוב, גם אם זה אומר שלא יגיעו". הירוקים: "גם אוהדי מכבי ת"א השליכו אבוקות וזיקוקים. ההערכות המוקדמת וההשקעה מנעו אסון"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

האלימות במגרשי הכדורגל לא פוסקת. רשת ההפרדה שניסתה לחצוץ בין אוהדי מכבי חיפה למכבי תל אביב במהלך המשחק הערב (שני) עבדה שעות נוספות מול השלכת אבוקות וירי זיקוקים של האוהדים הירוקים כלפי הקהל האורח. גם אוהדי מכבי תל אביב ירו זיקוקים בתגובה ועקרו כיסאות וזרקו אותם לעבר הקהל הירוק.

במכבי תל אביב הגיבו הלילה לאירועים: "במאי של העונה שעברה הגענו לאצטדיון 'סמי עופר' והתרענו על כך שהושיבו את אוהדי מכבי תל אביב ביציע סמוך לאוהדי חיפה ובנס נמנע אסון לאחר שאבוקות, רימוני עשן וחפצים נזרקו לעברם מהיציע הסמוך שאוכלס באוהדי חיפה. חלפה שנה ושוב באותם יציעים חוו האוהדים שלנו מטח של אבוקות וזיקוקים שהושלכו לעברם כשבמזל נמנע אסון כבד. לא עוד! אנו מצפים מכל הגורמים ללא יוצא מן הכלל לטפל בנושא זה במלוא החומרה. כפי שמשטרת תל אביב אינה מתירה סידורי הושבה מסוג זה באצטדיון בלומפילד, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מצפה כי גם באצטדיונים האחרים יפעלו בהתאם. לא ניתן לאוהדים שלנו לחוות זאת שוב גם אם זה אומר שלא נמשוך כרטיסים ואוהדינו לא יגיעו, לא ניתן לזה לקרות בפעם השלישית".

רשת ההפרדה בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי מכבי תל אביב עוצרת אבוקות. מאור אלקסלסי
הרשת מנעה אסון/מאור אלקסלסי

תגובת מכבי חיפה לאירועים: "מדובר באירוע מורכב לאבטחה. טענו בעבר ואנו טוענים גם היום כי הושבה של שני קהלים העוינים זה את זה, אלו לצד אלו, מסוכנת. השקענו מאות אלפי שקלים ומנענו פגיעה באדם! אגב ראוי לציין שגם אוהדי מכבי תל אביב השליכו אבוקות וזיקוקים לעבר הקהל הירוק ולא מעט! ההערכות המוקדמת, ההשקעה, מנעו אסון. במקביל אנו נעבור על סרטוני האבטחה, נאתר את המשליכים ונדאג להרחיקם מסמי עופר".

עוד בוואלה!

קרובה לצלחת: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

עוד בליגת העל

אבוקות ביציע הצפוני בו נשים וילדים, אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אבוקות גם ביציע הצפוני/מאור אלקסלסי

התגובה של קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב

כזכור, הכניסה ליציע הצפוני באצטדיון העירוני בחיפה הותרה רק לנשים וילדים, בעקבות עונש שהושת על הקבוצה המארחת, אבל גם שם הודלקו אבוקות בדקת הפתיחה של המשחק, יחד עם היציעים האחרים.

גם בקבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב צייצו הערב: "כשהאוהדים שלנו זרקו אבוקות לפרקט במשחק אירופאי זה היה כותרות ראשיות בתקשורת. היום כשזרקו על אוהדי מכבי בחיפה עשרות אבוקות וזיקוקים מטווח של מטרים ספורים, התקשורת צרצרים. אנחנו מבינים שהתקשורת דואגת לפרקט בהדר יוסף יותר משהיא דואגת לחיי אדם".

עוד טרם המשחק, הודיעה המשטרה כי עצרה שלושה אוהדים מחוץ לאצטדיון לאחר שבחיפוש נמצאו עליהם כלי תקיפה ואבוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully