וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנטר יחזור, אוברדוביץ': "למדנו לקח מההפסדים בבלגרד"

כוכב פרטיזן ינסה לסייע להשלים 2:3 במדריד, ריאל מקווה להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שחוזרת מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה. לסור: "לא קל עם טבארס, אך הצלחנו לעצור אותו בחלק מהמשחקים" (רביעי, 22:00)

תקציר: ריאל מדריד - מלאגה 90:102/ספורט1

הסדרה המרתקת בין ריאל מדריד ופרטיזן בלגרד תוכרע מחר (רביעי, 22:00) במשחק החמישי והמכריע בספרד. הסרבים היממו כשניצחו בשני הביקורים הקודמים שלהם במדריד, אך הבלגן הגדול במשחק מספר 2, שהביא להרחקות שחקנים משתי הקבוצות, סייע לבלאנקוס לנצח פעמיים בבלגרד ולאזן ל-2:2. כעת, נקבל קרב ענק על כרטיס לחצי הגמר, שם כבר מחכה ברצלונה.

ההיסטוריה, כמובן, נגד פרטיזן - ערב משחקי מספר 5, קבוצות הבית עומדות על מאזן מושלם של 0:15 במשחק החמישי ומהכריע בסדרות הטוב מחמישה משחקים. ריאל עומדת על מאזן 1:2 במשחקי 5, בעוד לסרבים תהיה זו פעם ראשונה בתולדות המועדון של משחק חמישי ומכריע ביורוליג. עם זאת, הסדרה הבלתי צפויה הזו כבר שברה שיא כל הזמנים, עם ארבעה ניצחונות חוץ בארבעת המשחקים הראשונים, כך שהכל פתוח. גם ריאל יכולה להיכנס לספרי ההיסטוריה - עד היום, אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 2:0 כדי לנצח בסדרה.

קווין פאנטר פרטיזן בלגרד. GettyImages
חוזר בדיוק בזמן פאנטר/GettyImages
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי שישוב מחר הוא קווין פאנטר, שסיים לרצות עונש הרחקה לאחר הקטטה הגדולה במדריד. הבלאנקוס יחסרו את גבריאל דק הפצוע, וכמובן שגם את גרשון יאבוסלה המושעה, ולכולם ברור שהמפתח הוא וולטר טבארס, ששלט ביד רמה בצמד המשחקים האחרונים. "חייבים להתמקד בו", אמר ז'ליקו אוברדוביץ', "למדנו לקח משני ההפסדים בבלגרד". מתיאס לסור הוסיף: "טבארס שחקן מצוין ולא שגרתי, לא קל איתו, אבל בחלק מהמשחקים הצלחנו לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully