וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה למכבי תל אביב או מונאקו: אולימפיאקוס עלתה לפיינל פור

אלופת יוון, הקבוצה הכי מנוסה במשחקי 5, שמרה על המאזן ההיסטורי של המארחות עם 72:84 על פנרבחצ'ה וחגגה 2:3 בסדרה. סלוקאס שוב הצטיין

תקציר: ברצלונה - פואנלבראדה 64:103/ספורט1

אחרי שפנרבחצ'ה מחקה פעמיים פיגור בסדרה, גנבה את יתרון הביתיות והספיקה לאבד אותו בחזרה, אולימפיאקוס חתמה הערב (שלישי) את הסדרה המותחת עם ניצחון ביתי 72:84 שהעניק לה 2:3 ואת הכרטיס לפיינל פור. כעת תמתין אלופת יוון למנצחת בסדרה בין מונאקו למכבי תל אביב, משם תגיע היריבה שלה בפיינל פור שייערך בקובנה.

בכך שמרה אולימפיאקוס על המאזן ההיסטורי שהוזכר רבות בשבוע האחרון, כשהפכה למארחת ה-16 שמנצחת במשחק החמישי בסדרות פלייאוף ביורוליג, לעומת 0 ניצחונות של האורחות. מכבי תל אביב תנסה מחר במונאקו להיות הראשונה ששוברת את הסטטיסטיקה העגומה.

קוסטאס סלוקאס, שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
לא עשה הנחות לאקסית. קוסטאס סלוקאס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

דימיטריס איטודיס, שהעפיל לפיינל פור בכל שש העונות המלאות שלו כמאמן צסק"א מוסקבה, לא הצליח לעשות את זה עם פנרבחצ'ה. הקבוצה שלו נאלצה לרדוף מהרגע הראשון, כשקוסטאס פפאניקולאו הוביל ל-6:11 ואחרי שטיילר דורסי השווה עבור פנר, פפאניקולאו העלה את מאזנו ל-10 נקודות עם סל ועבירה שקבעו 15:20 בסיום הרבע הראשון. מרקו גודוריץ וקארסן אדוארדס כבר הצליחו להפוך ל-29:31 במהלך הרבע השני, אבל אולימפיאקוס הגיבה בריצת 0:13 בעזרת הקהל ובהנהגת קוסטאס סלוקאס, בדרך ל-33:44 בהפסקה.

גודוריץ' החזיק את פנר כמעט לבדו בעניינים ברבע השלישי כשקלע עוד שתי שלשות והגיע ל-20 נקודות, אבל אולימפיאקוס שמרה על טווח ביטחון ואת הרבע חתם סלוקאס המצוין עם שבע נקודות רצופות שהגדילו את היתרון ל-13. שלשות של סשה וזנקוב וסלוקאס העלו את המארחת ל-56:71 כשנותרו חמש דקות לסיום, ניק קלאת'ס חתם משחק חלש עם עבירה חמישית והטורקים הרימו ידיים, כשרק גודוריץ' עוד מנסה עם ערב אדיר מחוץ לקשת (8 מ-12), אבל הוא גם זה שסגר את הסיפור עם עבירה בלתי ספורטיבית על שאקיל מקיסיק שנפל רע על הפרקט, התאושש ודייק מהקו.

סלוקאס, שכזכור קלע את סל הניצחון המדהים במשחק השלישי, הצטיין שוב עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים, וזנקוב תרם 17, פפאניקולאו סיים עם 14 ו-11 כדורים חוזרים ומקיסיק קלע 11. מנגד, גודוריץ' צלף 26 נקודות (8 מ-12 לשלוש) אבל פרט אליו רק ג'ונתן מוטלי עם 14 ואדוארדס עם 10 קלעו בספרות כפולות. דורסי סיים עם 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully