וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט על סף סיכום במכבי תל אביב

9.5.2023 / 10:00

החתמה נוספת בדרך? לוואלה! ספורט נודע כי הרכז הישראלי של אלבה ברלין מנהל מגעים מתקדמים עם המועדון. הוא נמצא בדרך לאיחוד עם עודד קטש, שאימן אותו בהצלחה בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל. עמד העונה על 7.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים ביורוליג

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הסגל של מכבי תל אביב לעונה הבאה הולך ומתגבש. אחרי הארכת חוזיהם של לורנזו בראון, ווייד בולדווין ורומן סורקין, הסיכומים עם ג'ון דיברתולומיאו ובונזי קולסון והסגירה עם המצטרף הראשון בראיין אנגולה, הצהובים עומדים בפני רכש ישראלי ראשון - תמיר בלאט.

לוואלה! ספורט נודע כי רכז אלבה ברלין (26, 1.85) מנהל מגעים מתקדמים עם המועדון ונמצא על סף סיכום. בעונה הנוכחית, השנייה שלו ביורוליג, הוא העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים ב-19:51 דקות למשחק, תוך שהוא פוגע ב-35.7% לשלוש ו-89.5% מהעונשין.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. רויטרס
האיחוד עם אבא ועם המאמן האהוב עליו מתקרב. בלאט/רויטרס

מלכתחילה סימנו במכבי את בלאט כמועמד מוביל ומרכזי, לאחר שבקיץ החולף לא הייתה להם אפשרות להנחיתו בשל חוזהו עם אלבה. כעת, כשהוא לא מחויב עוד לקבוצה הגרמנית, הוא קרוב מאוד לאחד כוחות עם עודד קטש, שאימן אותו בהצלחה בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל.

הגעה אפשרית של בלאט, שאביו דייויד הוא יו"ר הוועדה המקצועית במועדון, תעמיק מאוד את הקו האחורי. לצד בראון, בולדווין ודיברתולומיאו שימשיכו, ואנגולה שיצטרף, הוא ימלא את המשבצת החסרה של רכז מחליף בכיר ומקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully