וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויד סימן את המפתח: "אסור לנו לתת לבראון ובולדווין לנשום"

גארד מונאקו לקראת משחק 5: "נצטרך להראות למכבי מהדקות הראשונות שיהיה לה קשה מאוד אצלנו בבית. מצפים מהאוהדים לדחוף אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.5/ספורט1

48 נקודות ו-8 מ-17 לשלוש ב-26.5 דקות בממוצע היו לג'ורדן לויד בשני הניצחונות של מונאקו על מכבי תל אביב בפלייאוף היורוליג, לעומת 6 נקודות ו-0 מ-8 מחוץ לקשת בשני ההפסדים של הצרפתים בסדרת רבע הגמר. אין ספק שהגארד שלבש את מדיה של הפועל אילת בעונת 2017/18 הוא ברומטר עבור הקבוצה מהנסיכות, שתצטרך אותו בשיאו במשחק החמישי והמכריע ביום רביעי, שיקבע את זהות העולה לפיינל פור. היום (שני) התראיין לויד לאתר הרשמי של מונאקו.

"זו סדרה עם המון מחויבות ואינטנסיביות, שאף קבוצה לא רוצה לוותר בה", תיאר לויד את מה שראינו עד כה ברבע הגמר. "ההוכחה לכך ההיא שאנחנו התאוששנו טוב מאוד מההפסד במשחק 1, ומכבי עשתה את אותו הדבר אחרי שהפסידה את משחק 3 בבית. כל משחק הוא סיפור בפני עצמו, וקשה לחזות את התוצאה. זה יוכרע בפרטים הקטנים ואנחנו ברי מזל להחזיק ביתרון הביתיות. עבדנו קשה כל השנה בשביל זה".

שחקן מונאקו ג'ורדן לויד. דני מרון
"אף קבוצה לא רוצה לוותר"/דני מרון

הגארד סימן את המפתח לניצחון בתל אביב: "הראינו אופי יוצא מהכלל, נלחמנו מהתחלה ועד הסוף, כולל מספר פעולות משוגעות לגמרי. מכבי נכנסה ללחץ, אבל לא הצלחנו להכריע את הסדרה שם, וחבל. 10 דקות טובות שלהם והתפרקנו".

לויד הודה שהמשחק הבא יהיה החשוב ביותר בקריירה של רוב שחקני מונאקו. "אפילו שיש לנו גם מטרה לזכות באליפות צרפת, היורוליג היא הליגה השנייה בטיבה אחרי ה-NBA ועבדנו כל העונה בשביל ההזדמנות להעפיל לפיינל פור. צפוי להיות ערב מרגש".

האמריקאי הדגיש שעל מנת לנצח ברביעי, "נצטרך להפעיל לחץ בלתי פוסק על מובילי הכדור שלהם, כמו במשחקי 2 ו-3. לשמור חזק מאוד ולשלוט בריבאונד. אנחנו צריכים להראות למכבי מהדקות הראשונות שיהיה לה קשה בבית שלנו, מול הקהל שלנו, ולגרום להם לעבוד בשביל כל סל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מונאקו. דני מרון
מונאקו מקווה לנצל את יתרון הביתיות/דני מרון

לויד התייחס למשימה העיקרית שלו בהגנה - לעצור את ווייד בולדווין ולורנזו בראון: "אנחנו יודעים שיש להם השפעה אדירה על הקבוצה שלהם. כששניהם זורחים, כל השאר משתפרים כמו שראינו בסדרה. שניהם שומרים טובים מאוד ואנחנו צריכים להגביל אותם, לוודא שלא יוכלו לנשום. אבל יש גם עוד שחקנים חשובים כמו דארן היליארד וג'ון דיברתולומאו, בונזי קולסון. ובצבע ג'וש ניבו ואלכס פויתרס יודעים לשלוט בריבאונד. כדי לעלות לפיינל פור נצטרך תצוגה קבוצתית טובה בכל ההיבטים".

לסיום, הוא הוסיף מסר לאוהדי מונאקו: "אנחנו זקוקים לאווירה כמו שלא הייתה פה מעולם, אפילו יותר ממשחק 2. מצפים מהאוהדים ביציע לדחוף אותנו ולתת הכל, כדי שנוכל ביחד לעשות היסטוריה ולנצל את הביתיות שהשגנו בעזרת עונה סדירה מצוינת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully