וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה מנתחים: "הסוואג של בולדווין ובראון" יביא את מכבי תל אביב לפיינל פור

ב"באסקטניוז" מהמרים על ניצחון של הצהובים במשחק 5: "מונאקו כישרונית יותר, אבל מכבי יציבה ויש לה אופי מיוחד. זה יעשה הבדל"

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חובבי הכדורסל האירופי ממשיכים להתכונן לשלושת משחקי 5 שייערכו ביומיים הקרובים בפלייאוף היורוליג. זה יתחיל הערב (שלישי, 21:30) עם המשחק המכריע בין אולימפיאקוס לפנרבחצ'ה, ויימשך מחר עם הצגה כפולה שתכלול את המפגש הגורלי של מכבי תל אביב עם מונאקו.

לקראת המשחק, ערכו בפודקאסט של "באסקטניוז" דיון על יחסי הכוחות, ושלושת הפאנליסטים - העיתונאי דונאטאס אורבונאס, גארד קרשיאקה אריק מקולום ורכז גלאטסראיי דילן אניס - הסכימו שלמכבי תל אביב יש סיכוי גבוה לעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה הראשונה בתולדות היורוליג שמנצחת את המשחק החמישי והמכריע בחוץ.

"אני מהמר על מכבי. היא שיחקה כדורסל נהדר בחלק האחרון של העונה, והצוות המסייע עושה עבודה גדולה. ווייד בולדווין כבר אמר שהוא ולורנזו בראון מרכיבים את צמד הגארדים הטוב באירופה, ואין ספק שהביטחון שלהם גבוה מאוד", מסביר דילן אניס. "שניהם חתמו על חוזים ארוכי טווח כך שברור שהם נהנים לשחק שם, והם מגיעים למשחק הזה עם איזשהו סוואג, הם מגיעים לשם כדי לנצח. למונאקו אין יתרון ביתיות מובהק כמו שיש לאולימפיאקוס עם האוהדים שלה, וזה גם ישחק תפקיד. אני מאמין שמכבי תנצח, מונאקו תיתן פייט ללא ספק אחרי הניסיון שהם צברו בפלייאוף בעונה שעברה, אבל לדעתי היא תפסיד".

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
יעשו את ההבדל? בולדווין ובראון/דני מרון

אורבונאס ניתח: "מכבי תל אביב קבוצה יותר יציבה, וזה ניכר גם בסדרה הזאת. מונאקו הקבוצה הכי מוזרה בפלייאוף הזה, כי בכל פעם שהיא נקלעת לפיגור דו ספרתי, בכל פעם שהדברים לא מסתדרים להם, הם מסוגלים לוותר בקלות על המשחק. במשחק 1 היה נראה שרק מכבי באמת רצתה לנצח, וגם במשחק 4 מכבי לא הייתה זקוקה ליותר מכמה דקות טובות כדי לפרק אותם. למכבי יש רוח לחימה מדהימה, גם בהפסדים שלהם בסדרה הזאת אף פעם לא הייתה תחושה שהם מוותרים, הם כל הזמן ניסו לחזור, כל הזמן הראו אופי. מבחינת כישרון נטו מונאקו טובה יותר - אבל למכבי יש מומנטום טוב יותר, וכימיה טובה יותר".

אריק מקולום אמר: "חסרה למונאקו קליעה בעמדות 4 ו-5. זה פוגע בריווח שלהם, זה פוגע בהרבה שחקנים שהיו יכולים להיראות הרבה יותר טוב בסיטואציה אחרת. משחקים 1 ו-4 בסדרה מוכיחים שיש להם בעיית קליעה. אין להם אף צלף אמיתי. אני מאמין במייק ג'יימס, אבל חסרה להם קליעה וזה מונע ממני להמר עליה. זה יפגע בהם בסוף במשחק 5, כמו שזה פגע בהם במשחק 5 בשנה שעברה מול אולימפיאקוס. אז כן, גם אני הולך עם מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully