וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המאזן במשחקי הכרעה ביורוליג מלמד שאנחנו אנדרדוג"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 22:22

מכבי תל אביב יצאה למשחק החמישי והמכריע במונאקו, המאמן התייחס לעובדה שאף קבוצה לא שמטה את יתרון הביתיות ברגע האמת: "יש לחץ והתרגשות, צריך לחבק את זה"

מכבי תל אביב נחתה במונאקו לקראת משחק ההכרעה/צילום: סאשה ורגס, שליח וואלה! ספורט למונאקו. עריכה: אביעד בללי

מכבי תל אביב תנסה להפוך מחר (רביעי, 21:00) לקבוצה הראשונה שמנצחת משחק מספר 5 ברבע גמר הפלייאוף בחוץ, כשתתארח אצל מונאקו. כזכור, הצהובים ניצחו את המשחק הראשון בסדרה בצרפת, הפסידו את המשחק השני והשלישי וניצחו בשבוע שעבר את המשחק הרביעי בצורה משכנעת ששלחה את הסדרה למשחק הכרעה.

כמו בפתיחת הסדרה לפני שבועיים, גם הפעם בחרה מכבי תל אביב לערוך את האימון המסכם לקראת המשחק בתל אביב ולהמריא בשעות הצהריים לצרפת, כשמחר תערוך הקבוצה רק את אימון הקליעות ביחד עם תדריך וידאו.

האזינו לאור שקדי לקראת המשחק של מכבי תל אביב במונאקו

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
קטש. מכבי תל אביב מחבקת את הלחץ/דני מרון

בשדה התעופה אמר קטש לפני ההמראה לניס: "אני לא יודע אם זה משחק היסטורי, אבל עבורנו זה משחק גדול. עברנו דרך מדהימה עם הקבוצה החדשה שבנינו וגאים להיות במקום הזה ובקווה שנוכל לעשות משהו מיוחד, אבל קל זה לא יכול להיות. ננסה להכתיב את הקצב שלנו כמו שעשינו במשחק 4 ונקווה לטוב. יש לחץ והתרגשות, זה חלק מהיום-יום של שחקני כדורסל, אבל בכל משחק יורוליג שיצאנו אליו היה עלינו לחץ וזה משהו שאנחנו צריכים לחבק אותו. המאזן במשחקי מספר 5 ביורוליג הוא 15:0? זה לבד מלמד שאנחנו אנדרדוג. ננסה להכתיב את הקצב שלנו".

במכבי תל אביב הדגישו בימים האחרונים כי למרות הניצחון ב-35 הפרש במשחק הרביעי, לכל משחק בסדרה היו חיים משל עצמו והם מתכוננים לקרב מחדש. הצהובים סימנו שני מפתחות שהיו קריטיים בסדרה עד כה - הראשון הוא השליטה בריבאונד ההגנה ומניעת זריקות נוספות ממונאקו, והשני הוא אחוזי הקליעה של הצרפתים, שקלעו לא טוב במשחק הראשון והרביעי ובצורה הרבה יותר טובה בשני הניצחונות בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully