וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה ההשעיה של ליאונל מסי, שחזר לאימוני פריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 15:38

אחרי שנענש על נסיעה לערב הסעודית ללא אישור, בצרפת מדווחים ש"המתיחות בין מסי למועדון דעכה" אחרי ההתנצלות הפומבית, מאחר שבפ.ס.ז' לא אהבו את המחלוקת הציבורית שהפרשה עוררה

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

ליאונל מסי חזר היום (שני) לאימוני פריז סן ז'רמן, שבוע אחרי שהמועדון השעה אותו בעקבות הנסיעה שלו לערב הסעודית ללא אישור. הכדורגל העולמי סער בשבוע האחרון בעקבות ההחלטה של ראשי פ.ס.ז' להעניש את מסי על הנסיעה שלו לערב הסעודית, והכוכב הארגנטינאי אף התנצל בפומבי. היום פ.ס.ז' יצאה בהודעה סטנדרטית, שבה הראתה תמונה של מסי באימון הקבוצה, וכתבה רק שהוא "חזר לאימונים".

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מסי החמיץ את המשחק האחרון של פ.ס.ז', שגברה 1:3 על טרואה בליגה. הקבוצה אף קנסה אותו במשכורת של שבועיים בעקבות הנסיעה. הנסיעה של מסי הייתה על רקע הדיווחים שהוא לא רוצה להאריך חוזה בשורות אלופת צרפת, ולאחר מכן המתיחות בין הצדדים גברה, עם האשמות והדלפות, כשמקורבי מסי טענו שהקבוצה קיימה אימון רק כדי "להעניש" אותו.

כך כו כך, כעת ב"ל'אקיפ" טוענים שמאז ההתנצלות של מסי, "המתיחות בינו לבין המועדון דעכה" והקבוצה לא רוצה שהמחלוקות ימשיכו לעורר כותרות. הוא יעמוד לרשות הקבוצה למשחק הבא שלה מול אז'קסיו בשבת, כשהיא מנסה להבטיח את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully