וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחה אליפות: מנצ'סטר סיטי ברחה לארסנל בפסגה. ליברפול דוהרת

שלושה ימים לפני ריאל בחצי גמר האלופות, גונדואן כבש צמד (19 ו-27) וגם החמיץ פנדל בניצחון 1:2 על לידס, האלופה ביתרון ארבע נקודות ובדרך לאליפות שלישית ברציפות. ניצחון ראשון לצ'לסי בעידן למפארד, המייטי רדס גברו 0:1 על ברנטפורד

תקציר: מנצ'סטר סיטי - לידס 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי ביתרון ארבע נקודות בפסגה על ארסנל אחרי שהיום (שבת) גברה בביתה 1:2 על לידס בפתיחת המחזור ה-35 בפרמיירליג. ארלינג הולאנד דווקא לא כבש, אבל אילקאי גונדואן השלים צמד וגם החמיץ פנדל בניצחון על קבוצת התחתית המסובכת. בנוסף, צ'לסי רשמה ניצחון ראשון בעידן המחודש של פרנק למפארד בזכות 1:3 בחוץ על בורנמות', גם טוטנהאם שבה למסלול הניצחונות מול קריסטל פאלאס. בשעה 19:30 ליברפול תחפש ניצחון שישי ברציפות כשתארח את ברנטפורד.

עוד בכדורגל עולמי

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עדיין מחפש את שערו ה-36 בליגה. הולאנד/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - לידס 1:2

האלופה כבר ביתרון ארבע נקודות בפסגה והיא בדרך לאליפות השלישית שלה ברציפות. שלושה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, פפ גווארדיולה ושחקניו רשמו את משחקם ה-16 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, מעדו ברצף זה רק בתיקו מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

סיטי אירחה את לידס, במשחקו הראשון של סם אלרדייס על הקווים בניסיון להשאיר את הקבוצה בליגה, ואחרי קרוב ל-20 דקות בפתיחה שבהן התקשתה, אילקאי גונדואן נהנה משני בישולים של ריאד מחרז כדי לכבוש בדקות 19 ו-27. הגרמני גם יכול היה להשלים שלושער בדקה ה-84, אבל בעט פנדל לקורה ודקה אחר כך רודריגו רק צימק ל-2:1 בסיום. ארלינג הולאנד החמיץ ברשלנות שלוש הזדמנויות ענקיות ואף ספג צעקות מגווארדיולה על כך שלא בעט את הפנדל ואיפשר לגונדואן לקחת אותו. נתן אקה נפצע והוחלף בפתיחת המחצית השנייה, מה שעלול להדאיג את הסיטיזנס לפני חצי גמר האלופות. מנגד, קווין דה בראונה שב להרכב והשלים 90 דקות אחרי שנעדר משני המשחקים האחרונים ולמנוחה זכו בין השאר ג'ון סטונס, רודרי ואילקאי גונדואן. לידס בעקבות ההפסד עלולה לרדת עד סוף המחזור מתחת לקו האדום.

אילקאי גונדואן, קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
צמד מהיר וסיטי ברחה בדרך לאליפות. גונדואן/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: הסיטיזנס שולטים ותוקפים, אבל עדיין לא הצליחו לייצר איום ממשי על שערו של רובלס.

דקה 16: דה בראונה בכדור חכם מצא את אלברס, שממרכז הרחבה בעט גבוה מעל השער.

דקה 17: הולאנד ניצב באחד על אחד מול רובלס, הספרדי יצא עם ידו על העליונה עם הדיפה גדולה.

דקה 19: גול! 0:1 למנצ'סטר סיטי. מחרז עבר בקלות את השומר, ומסר לגונדואן שבנגיעה בעט לפינה הקרובה והכדור נעצר רק ברשת.

דקה 22: פודן הקפיץ למחרז בצד השני, האלג'יראי מתוך רחבת החמש ניסה להקשית לפינה הרחוקה והחמיץ.

דקה 27: גול! 0:2 לסיטי. שוב מחרז חתך מהאגף ומסר לגונדואן, הגרמני הפעם מחוץ לרחבה בעט לפינה הרחוקה ורובלס קפא והוציא כדור שני מהרשת.

דקה 49: גם זה לא נכנס להולאנד, שנגח למשקוף מול שער ריק. למזלו, הדגל הונף לנבדל מיד אחר כך בעקבות מסירה בבניית המהלך.

דקה 53: אלברס מצא את הולאנד, ששוב נגח מעמדה מצוינת אך רובלס קלט.

דקה 54: אקה נפגע ופינה את מקומו לווקר. לא בשורה טובה עבור הסיטיזנס שלושה ימים לפני ריאל.

דקה 62: הולאנד הסתובב ובעט כדור חד לפינה, לצערו ננעץ בעמוד ויצא.

דקה 84: פנדל לסיטי! פודן הוכשל ברחבה, גונדואן קיבל הזדמנות לחגוג שלושער, אבל בעט לקורה.

דקה 85: גול! לידס חזרה ל-2:1. רודריגו ניצל שגיאה במרכז ההגנה כדי לבעוט מכ-18 מטר לפינה של אדרסון, שהגיב מאוחר.

צפו: צ'לסי חגגה לראשונה בעידן המחודש של למפארד

תקציר: בורנמות' - צ'לסי 3:1/ספורט1

בורנמות' - צ'לסי 3:1

שישה הפסדים רצופים, תשעה משחקים ללא ניצחון ויכולת מזעזעת מצד הקבוצה הפכו את המשחק בין הבלוז לדובדבנים לקרב מפתיע על המקום ה-12 בטבלה. לשמחתו של פרנק למפארד, הוא ושחקניו חוגגים ניצחון בכורה מאז שהוא מונה למאמן עד תום העונה במקומו של גרהאם פוטר. בורנמות' קיוותה לרשום משחק ביתי שלישי מול הבלוז ללא הפסד, אבל נכנעה ונותרה במרחק 9 נקודות מהקו האדום לקראת שלושת מחזורי סיום העונה.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! 0:1 לצ'לסי. למפארד מתקרב לנקודה הראשונה שלו. בדיוק חודש אחרי שהוא מונה, קבוצתו עלתה ליתרון מהיר אחרי שקאנטה הרים כדור מדויק לראשו של גלאגר.

דקה 21: גול! בורנמות' חזרה ל-1:1. מתיאס וינה השלים התקפה יפהפה של בורנמות' עם כדור מוחכם ממרחק, קפה לא הצליח להושיע.

דקה 82: גול! 1:2 לצ'לסי. כדור חופשי זייש הרים כדור חופשי לזכות צ'לסי, בדיאשיל הבקיע מקרוב.

דקה 86: גול! 1:3 לצ'לסי. סטרלינג חדר לרחבה ומסר רוחב לפליקס, שבבעיטה חדה קבע את תוצאת הסיום.

ז'ואאו פליקס, צ'לסי. רויטרס
הבלוז חוגגים ניצחון בכורה בעידן למפארד/רויטרס

צפו בהארי קיין כובש ומסדר לטוטנהאם ניצחון

תקציר: טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:1/ספורט1

טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:1

שתי קבוצות שהגיעו לדרבי לונדוני במומנטומים הפוכים לחלוטין, אבל דווקא התרנגולים יצאו עם ידם על העליונה. מי אם לא הארי קיין הבקיע לזכות המארחת, שערו ה-209 בפרמיירליג שהעלה אותו למקום השני בטבלת כובשי הליגה בכל הזמנים - עקף את וויין רוני ונותר רק מאחורי אלן שירר - ובכך העניק לקבוצתו ניצון שני בשמונת המחזורים האחרונים והשאיר אותם במאבק על הכרטיסים לאירופה. פאלאס לא הצליחה לנצח את טוטנהאם במשחק חוץ גם הפעם, רצף עגום שנמשך מאז 1997.

מהלך המשחק

דקה 45+1: גול! 0:1 לטוטנהאם. מי אם לא הארי קיין כובש לזכות התרנגולים. פורו הרים מימין, קיין ניתר ללא הפרעה ונגח פנימה. שערו ה-209 בפרמיירליג, עלה למקום השני בהיסטוריה אחרי אלן שירר והותיר מאחוריו את וויין רוני.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
לא עוצר גם בתקופה רעה. הארי קיין/רויטרס

וולבס - אסטון וילה 0:1

הדהירה של אסטון וילה נעצרה עם הפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד במחזור האחרון וכעת הגיע הפסד שני ברציפות שמרחיק את אונאי אמרי ושחקניו מאירופה בעונה הבאה. הזאבים מבחינתם עשו צעד מאוד משמעותי אל עבר הישארות בליגה ואולי הצליחו להשכיח במעט את ההפסד הצורב 6:0 לברייטון במחזור שעבר, אחרי ששחקן ההגנה טוטי נגח לרשת של אמיליאנו מרטינס והכריע את ההתמודדות בדקה ה-9.

צפו בתקציר: סלאח כבש, ניצחון שישי ברציפות לליברפול

תקציר: ליברפול - ברנטפורד 0:1/ספורט1

ליברפול - ברנטפורד 0:1

מוחמד סלאח השתווה לסטיבן ג'רארד והמייטי רדס סופרים ניצחון שישי ברציפות, שצימק לפחות זמנית את הפער ממנצ'סטר יונייטד הרביעית לנקודה אחת בלבד (כאשר ליריבה המושבעת שני משחקים חסרים לעומתה). הקבוצה של יורגן קלופ שוב לא הרשימה, אבל פעם נוספת שער אחד הספיק לה כדי לקחת שלוש נקודות יקרות שאפילו משאירות אותה בתמונת ליגת האלופות - גם אם הסיכויים לכך נראים קלושים. מוחמד סלאח נהנה מבישול של וירג'יל ואן דייק עם הראש כדי לדחוק מהקו את שער הניצחון בדקה ה-13, בזכותו הוא מגיע ל-30 שערם בכל המסגרות זו עונה שלישית ברציפות ובנוסף השתווה לסמל סטיבן ג'רארד במקום החמישי בטבלת כובשי המועדון בכל הזמנים עם 186 שערים. אם לא די בכך, סלאח גם קבע שיא מועדון חדש כשהפך ליחיד שכובש בתשעה משחקי בית רצופים באנפילד.

מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
סלאח השתווה לג'רארד, ליברפול עם ניצחון שישי ברציפות/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

ניוקאסל - ארסנל (18:30, ספורט1)
ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד (21:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully