וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הוגרלה מול צ'כיה, אסטוניה וצפון מקדוניה בטרום מוקדמות האולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 14:22

אם תסיים באחד משני המקומות הראשונים, תעפיל הנבחרת של בית הלחמי לשלבי ההכרעה בפולין. המאמן: "טורניר חשוב מאוד"

נבחרת ישראל בכדורסל הוגרלה היום (שני) מול צ'כיה, אסטוניה במסגרת משחקי טרום מוקדמות האולימפיאדה. הנבחרת, אותה יאמן אריאל בית הלחמי שנכנס לנעליו של גיא גודס, שובצה בקבוצת האיכות הרביעית מתוך שמונה. הבית המוקדם ייערך באסטוניה, ושתי הראשונות יעפילו ממנו לשלבי ההכרעה בפולין, שם יצטלבו מול הבית הכולל את פולין, בוסניה, הונגריה ופורטוגל. בסופו של הטורניר שיתקיים בין ה-12 ל-20 באוגוסט, שתי נבחרות תעפלנה לטורניר הקדם אולימפי שיערך בקיץ 2024.

"הטורניר הזה מאוד חשוב לכדורסל הישראלי ומאוד חשוב לאיגוד הכדורסל", אמר בית הלחמי. "יש לנו אפשרות לשחק על ההזדמנות להשתתף בטורניר הקדם אולימפי ומשם להגיע לאולימפיאדה. אנחנו שמחים על ההיענות של השחקנים, עד כה היא טובה ואנחנו צריכים להתכונן עם הנבחרת הכי טובה שניתן להעמיד למשימה הזו. מעבר לרצון שלנו לעלות לטורניר בקיץ הבא, כל משחק בינלאומי חשוב מאוד לנבחרת, בגלל שיטת הניקוד של פיב"א ואנחנו רוצים לשפר עמדות ודירוג לקראת ההגרלות העתידיות".

שחקן נבחרת ישראל ים מדר עם רומן סורקין, תומר גינת. דני מרון
קמפיין חדש. מדר, סורקין וגינת/דני מרון

שחקניו של בית הלחמי יקוו לנקום בצ'כים על ההפסד הכואב ביורובאסקט האחרון 88:77. את אסטוניה ניצחה ישראל פעמיים במסגרת במוקדמות אליפות העולם האחרונים, בעוד צפון מקדוניה, שסיימה אחרונה את הבית שלה במוקדמות אליפות העולם עם מאזן של 6:0, נחשבת לנבחרת החלשה בבית.

מי שככל הנראה לא ייכלל בסגל הוא הכוכב הגדול דני אבדיה, שרמז על כך במסיבת העיתונאים שערך עם תום סיום עונתו השלישית בוושינגטון. כפי שפורסם כאן, בנבחרת עובדים על אזרוחו של שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון, שעשוי לקחת חלק במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully