וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "תהיה אווירה מטורפת. לחץ? לא משפיע עלינו"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 18:32

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק השלישי מול מונאקו (ג', 21:05): "הם היו אגרסיביים מאוד במשחק השני והשופטים נתנו לשחק. הלחץ הוא גם על היריבה, אנחנו חיים בשביל משחקים מהסוג הזה"

פלייר מסיבת עיתונאים מכבי תל אביב לקראת המפגש השלישי מול מונאקו במסגרת היורוליג/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: זיו שטיינר

לאחר שגנבה את יתרון הביתיות, רחוקה כעת מכבי תל אביב שני ניצחונות ביתיים מהעפלה לפיינל פור ראשון מאז 2014. הצהובים יארחו מחר (שלישי, 21:05) את מונאקו כשסדרת רבע הגמר המרתקת עומדת על 1:1, וביום חמישי ייערך המשחק הרביעי בסדרה. אם יידרש משחק חמישי ומכריע, הוא צפוי להתקיים ביום רביעי ה-10 במאי בצרפת. שלושה ימים לפני כן תתארח מכבי תל אביב אצל הפועל ירושלים במסגרת הליגה, כך הודיעה הערב המנהלת אחרי שקבעה תאריך סופי למשחק. בצהרי היום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק השלישי בסדרה.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. יותם רונן
דרוך. קטש/יותם רונן
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קטש אמר לקראת המשחק: "אנחנו נרגשים לחזור הביתה. תהיה אווירה מטורפת ואנחנו צריכים את זה. אנחנו באים להוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו ולנצח".

על ההפסד הקודם: "אחרי המשחק הראשון היה ברור שהם גם יבואו בצורה יותר אגרסיבית וגם השופטים נתנו לשחק. יש להם גם כמה שומרים מאוד טובים. בפלייאוף לא תמיד זה יפה ושוטף, אבל צריך למצוא את הדרך. הייתה עייפות מסויימת במשחק השני. אנחנו אחרי מנוחה ומקווה שזה יורגש. יש דברים שלא בשליטתנו, אבל במה שתלוי בנו אנחנו מוכנים".

"לחץ היה עלינו כל הזמן וזה לא ישפיע עלינו. המשחק הוא מאסט גם מבחינת מונאקו ולחץ קיים על כולם. יהיו שתי קבוצות עם הרבה יכולות והרבה פיזיות. אנחנו מתרגשים מאוד ורוצים לנצח".

על חוסר היציבות בפן ההגנתי: "ההגנה שלנו עזרה לנו לנצח משחקים. זה נתן לנו ביטחון גם התקפית. זה מאוד מאוד חשוב. אין ספק שבמשחק 2 היינו פחות מדוייקים והיה מימד של עייפות. בעיקר אצל הגארדים. צריך לדעת מה מוכנים לתת בהגנה".

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין. יותם רונן
"יכול לתת לנו יותר". ג'רל מרטין במפגש הקודם/יותם רונן

על התרומה של יתר השחקנים חוץ מבראון ובולדווין: "יש לנו שחקנים שיכולים לתרום יותר ולקלוע יותר. יש לנו לפחות עוד שני משחקים. דברים יכולים להשתנות. שחקנים בכמה דקות יכולים לשנות סדרה ואני סומך עליהם. גם ג'רל הוא אחד השחקנים שיכולים לתת לנו את מה שאנחנו מצפים. אנחנו סומכים עליו ואין לי ספק שג'רל וגם ג'ון דיברתולומאו ואחרים יכולים לתת יותר".

ג'ייק כהן הוסיף: "אנחנו צריכים לראות איך אנחנו משחקים טוב יותר כקבוצה. מבחינתי לא משנה אם אני פותח או עולה מהספסל. אני וג'רל מרטין צריכים להיכנס יותר לעניינים. לחברים שלנו לקבוצה יש ביטחון בנו, הזריקות ייכנסו. צריך לשחק עם ביטחון. אנחנו עושים גם דברים אחרים שעוזרים לקבוצה, ברור שאשמח אם אקלע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully