וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו מתלוננת על הלו"ז: "לא עוזרים לנו כמו למכבי תל אביב"

הצרפתים יערכו משחק ליגה חסר חשיבות לפני היציאה לתל אביב, אוברדוביץ' הכעוס יעניק מנוחה לכוכבים: "אכפת לי רק מהמשחק בשלישי"

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

במונאקו מתלוננים: בניגוד למכבי תל אביב, אנחנו לא מקבלים הנחות מהליגה המקומית שמאפשרות לנו להתמקד בסדרת רבע גמר היורוליג. הקבוצה מהנסיכות תערוך היום (ראשון, 16:30) משחק ליגה נגד שולה, ומיד לאחר מכן תמריא לישראל לקראת משחק 3 בסדרת הפלייאוף ביד אליהו בייערך ביום שלישי.

מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד עבור מונאקו, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הרגילה בליגה הצרפתית, ובכל זאת למאמן סשה אוברדוביץ' היו תלונות רבות למנהלת הליגה המקומית. "בניגוד למכבי תל אביב, אף אחד לא עוזר לנו", אמר אוברדוביץ', שגם לקראת המשחק הראשון בסדרה, בו הצהובים ניצחו כזכור, נאלץ לשחוק את שחקניו במשחק ליגה ובגמר הגביע הצרפתי. "גם למשחק הראשון מול מכבי תל אביב לא יכולנו להתכונן כמו שצריך, בזמן שהם קיבלו כמה ימי מנוחה והכנה. זה המצב, ועם זה צריך להתמודד", מוסיף אוברדוביץ'. "שולה קבוצה טובה מאוד, אבל למען האמת כלל לא אכפת לי מהמשחק הזה. לא נותר לנו על מה לשחק בליגה, והדבר היחיד שיושב לי בראש זה משחק 3 נגד מכבי תל אביב".

סאשה אוברדוביץ' מאמן מונאקו. GettyImages
בצרפת לא באים לקראתו. אוברדוביץ'/GettyImages

אוברדוביץ' צפוי להעניק מנוחה לכוכבים מייק ג'יימס, אלי אוקובו וג'ורדן לויד (שהתפוצץ במשחק השני בסדרה נגד מכבי תל אביב עם שיא קריירה של 33 נקודות), ולאפשר דקות ארוכות לפורוורד צ'ימה מונקה שחוזר מפציעה ולשחקנים ששיחקו פחות בשני המשחקים נגד הצהובים כמו יואן מאקונדו ומתיו סטראזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully