וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההגעה ארצה: מונאקו ניצחה בליגה, לויד ובראון נחו

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג גברה 86:94 על שולה. ריאל מדריד התאוששה מצמד ההפסדים וההרחקות באירופה ושבה לזירה המקומית עם ניצחון 86:93 על סראגוסה. יאבוסלה קרטע, אבל דק כיכב. ברצלונה שמרה על הפסגה עם 77:85 אצל בטיס

תקציר: ריאל מדריד - סראגוסה 86:93/ספורט1

מכבי תל אביב זכתה למנוחה בין המשחק השני לשלישי בסדרת רבע הגמר נגד מונאקו, דבר שהכעיס מאוד את הצרפתים, אבל בניגוד לצהובים קבוצות יורוליג אחרות שהעפילו לפלייאוף משחקות היום (ראשון) בליגות המקומיות. היריבה של עודד קטש ושחקניו עשתה זאת בבית נגד שולה, וניצחה אותה 86:94.

סשה אוברדוביץ' העניק מנוחה לג'ורדן לויד ולג'ון בראון, יאקובה אווטארה שכיכב נגד מכבי ביום חמישי הוביל את קלעי הקבוצה מהנסיכות עם 18 נקודות ומתיו שטראזל הוסיף 14.

עוד כדורסל

מבצע מלאגה: כ-3,000 אוהדי הפועל ירושלים יגיעו לפיינל פור
יוצא לדרך המכרז למתן חסות להיכל הפיס ארנה ירושלים
הגרלת המונדובאסקט: יאניס מול ארה"ב בשלב הבתים, ספרד עם ברזיל

שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה זורק, שחקן סראגוסה בורישה סימאניץ' צופה. Borja B. Hojas, GettyImages
גרשון יאבוסלה קרטע אחרי ההרחקה מהיורוליג/GettyImages, Borja B. Hojas

האזינו: אהרל'ה ויסברג לקראת המשך הסדרה בין מכבי תל אביב למונאקו

* בספרד, אחרי צמד ההפסדים הסנסציוניים לפרטיזן בלגרד והמהומה החריגה במשחק השני, שהביאה להשעיה של מספר שחקנים, ריאל מדריד רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשגברה בביתה 86:93 על סראגוסה. גרשון יאבוסלה הצרפתי, שעמד במוקד הביקורות אחרי שפצע את דנטה אקסום במהלך הקטטה המדוברת והורחק בעקבות כך לחמישה משחקים ביורוליג, שיחק 35 דקות ונראה לא חד, עם 4 נקודות בלבד ו-2 מ-7 לשתי נקודות. לעומתו, גבריאל דק שהורחק מהמשחק השלישי נגד פרטיזן, הוביל את קלעי הבלאנקוס עם 19 נקודות והוריד 9 ריבאונדים. נייג'ל וויליאמס-גוס קלע כמות זהה עבור המנצחת.

שחקן ריאל מדריד גבריאל דק זורק, שחקן סראגוסה הווארד סנט רוס צופה. Borja B. Hojas, GettyImages
גבריאל דק כיכב בניצחון ריאל מדריד/GettyImages, Borja B. Hojas

מאוחר יותר, ברצלונה התארחה אצל בטיס (לאחר המפגש בין המועדונים בכדורגל אמש) ועוד לפני סיום הרבע הראשון הובילה ב-20 הפרש. הירוקים-לבנים מזערו את הנזק בדקות הגארבג' טיים, אבל הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס המשיכה במומנטום החיובי אחרי שניצחה פעמיים את ז'לגיריס ביורוליג, ושמרה על המקום הראשון בליגה הספרדית. ניקולה קאליניץ' הוביל את הקלעים עם 11 נקודות, אלכס אברינס ותומאש סטוראנסקי הוסיפו 9 כל אחד.

במשחק שנעל את היום, באסקוניה הביסה 76:97 את בראוגן. מרקוס הווארד כיכב עם 30 נקודות ומקס היידיגר קלע 5 לצד 6 אסיסטים ב-22 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully