וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 מורחקים, יאבוסלה פצע את כוכב פרטיזן שעזב על קביים: "צריך לשבת בכלא"

אירופה סוערת אחרי פיצוץ המשחק המשחק בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד בעקבות התגרה האלימה. שחקן ריאל הטיל את יריבו, שאולי גמר את העונה: "כמעט גמר לו את הקריירה". אוברדוביץ': "אנסה להרגיע כל אוהד ואוהד בבלגרד". הסרבים עלו ל-0:2, במדריד עדיין מאמינים בקאמבק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

עולם הכדורסל באירופה נסער בעקבות אירועי אמש (חמישי) במדריד והתגרה הענקית שהתפתחה. היה זה לקראת סיומו של המשחק השני בסדרה בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד כשהסרבים הוליכו 80:95 בספרד והיו בדרך לניצחון מדהים ועלייה ל-0:2 בסדרת הפלייאוף של היורוליג. אבל אז, 1:40 דקות לסיום תגרה בין קווין פאנטר של פרטיזן וסרחיו יוי של ריאל הפך לאירוע אלימות מכוער על הפרקט בין ספסלי שתי הקבוצות והמשחק פוצץ. היורוליג הוציאה הודעה לאחר סיום ההתמודדות על כך שפרטיזן זכתה לניצחון טכני בתוצאה 80:95 ותגיע לבלגרד ביתרון משמעותי. יהיה חם בגומלין, אין ספק.

הסרבים שהובילו לאורך המשחק עם יתרון דו ספרתי משמעותי, יחד עם ים מדר הישראלי, התקרבו לסיים את המשחק כרגיל בדרך אולי להפתיע את המפעל כולו ולהשיג יתרון משמעותי לקראת המשחק השלישי שבבלגרד, אך אגרוף ששלח פאנטר לכיוון הרכז הספרדי גרר את השחקנים לפרקט וגרם למכות עצבניות בין שחקנים רבים. צוות השיפוט התייעץ מספר דקות, הסביר לצוות המקצועיים של שני הצדדים והחליט להפסיק את המשחק.

השופטים נשמעו משוחחים ביניהם, ותוהים: "מי מבין השחקנים לא היה מעורב בתגרה?". בסופו של דבר הוחלט על 21 שחקנים מורחקים (!), ולשופטים ולאנשי המזכירות לא נותרה ברירה אלא להפסיק את ההתמודדות.

שחקני ריאל מדריד בעימות אלים עם שחקני פרטיזן בלגרד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
בלאגן במדריד. פאנטר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

ראול גונזאלס ביציע, מנסה להרגיע את האווירה

אחד הרגעים הכי אלימים בתגרה היה כאשר שחקן ריאל גרשון יאבוסלה תפס בדאנטה אקסום, ופשוט הטיל אותו לרצפה בצורה אגרסיבית. אקסום נפגע, ועזב את האולם על קביים, בחשש לפציעה רצינית.

לטענת הרופא של פרטיזן, מומה יאקובייביץ', "אקסום צריך להיבדק, לראות אם זה קרע או שבר, אבל זאת פציעה רצינית. הוא חוזר לבלגרד על קביים ויעבור צילום. גם השפה העליונה שלו נחבלה. הצורה שבה יאבוסלה הטיל אותו, זה מהלך ג'ודו. הוא צריך ללכת לכלא על זה, השעיה לכל החיים. כמו שהוא זרק אותו, אקסום יכול היה להיפצע בעמוד השדרה, להיפצע בראש, לסיים את הקריירה. זה היה נוראי. בחיים לא ראיתי דבר כזה".

ז'ליקו אוברדוביץ', מאמן פרטיזן, אמר בסיום: "לא יודע מה אני יכול להגיד. זה בידיים של השופטים והיורוליג. אני חושב שמה שקרה פה לא טוב לכדורסל, ולא לתדמית של המועדונים. מעכשיו אני אנסה להרגיע את כל האוהדים בבלגרד. אני רוצה לדבר על כדורסל, לא על זה. יש לי כאן חברים והרבה כבוד למקום. כשאגיע לבלגרד, ארגיע את כולם כדי לקבל את ריאל יפה. כל יום אחוזר על זה. כשקורים דברים כאלה, צריך לשלוט על האמוציות ולא להגיב".

מנגד, מאמן ריאל מדריד צ'וס מתאו: "הסדרה עוד לא נגמרה, אבל אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, כי אני חושב שגם אני לא הצלחתי להרגיע... פרטיזן עשתה עבודה טובה מאוד, וגם שיחקה לנו עם העצבים. אין ספק שהתסכול גרם לשחקנים שלנו לאבד את קור הרוח... צריך לשים את עצך לרגע בנעליים של השחקנים, ולהבין את הסערה שבה הם נמצאים, את הדופק הגבוה. עכשיו אני רק מקווה שנחזור לפה למשחק חמישי. זה לא יהיה קל, אבל לא בלתי אפשרי. אני מודאג רק מהעונשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully