וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד פוצץ, הסרבים עלו ל-0:2

ביתרון 80:95 מפתיע של הסרבים, יוי ופאנטר התעמתו וגררו לפרקט יחד את סגלי שתי הקבוצות למכות, פצועים ובדיקה ארוכה של צוות השיפוט שהחליט לסיים את ההתמודדות. היורוליג קבע ניצחון טכני לאורחת

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון במשחק 1 על מונאקו/אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

המשחק השני בסדרה בין ריאל מדריד לפרטיזן בלגרד התקרב לסיום הערב (חמישי) כשהסרבים היו בדרך לניצחון מדהים ועלייה ל-0:2 בסדרת הפלייאוף של היורוליג. דקה וארבעים שניות לסיום תגרה בין קווין פאנטר של פרטיזן וסרחיו יוי של ריאל הפך לאירוע אלימות מכוער על הפרקט בין ספסלי שתי הקבוצות והמשחק פוצץ. היורוליג הוציאה הודעה לאחר סיום ההתמודדות על כך שפרטיזן זכתה לניצחון טכני בתוצאה 80:95 ותגיע לבלגרד ביתרון משמעותי.

הסרבים שהובילו לאורך המשחק עם יתרון דו ספרתי משמעותי, יחד עם ים מדר הישראלי, התקרבו לסיים את המשחק כרגיל בדרך אולי להפתיע את המפעל כולו ולהשיג יתרון משמעותי לקראת המשחק השלישי שבבלגרד, אך אגרוף שהרים פאנטר לכיוון הרכז הספרדי גרר את השחקנים לפרקט וגרם למכות עצבניות בין שחקנים רבים. צוות השיפוט התייעץ מספר דקות, הסביר לצוות המקצועיים של שני הצדדים והחליט להפסיק את המשחק.

שחקני פרטיזן בלגרד ג'יימס נאנלי, דאנטה אקסום חוגגים עם קווין פאנטר. Sonia Canada, GettyImages
בלאגן במדריד. פאנטר/GettyImages, Sonia Canada

לפני כן, היה גם משחק כדורסל מדהים ומפתיע שהלך לכיוון סרבי. ללא וולטר טבארס הפצוע, הבלאנקוס התקשו בצבע וראו את ג'יימס נאנאלי (16 נק') אקס מכבי תל אביב, חוגג על ההגנה הספרדית בדרך ל-21:31 מפתיע בסיום הרבע הראשון. ים מדר פתח בחמישייה ותרם 4 נק' ב-12 דקות על הפרקט, אך דווקא אז רודי פרננדז (16 נק') וחבריו חזרו לעניינים וצמצמו ל-3 הפרש בלבד אחרי יתרון דו ספרתי מרשים של הסרבים. דאנטה אקסום (19 נק') התעורר ועם ריצה מרשימה לקראת סיום החצי היתרון צמח ל-15.

ריאל חזרה למשחק בחצי השני עם דקות טובות של מריו הזוניה (16 נק') שהקטין ל-5 בלבד באמצע הרבע השלישי. ברגע שהקהל במדריד החל להתעורר, כך גם האורחת מסרביה שעם 5 שחקנים בדו ספרתי ברחה עם ריצה נוספת ויתרון שיא של 18 נקודות. דקה לסיום העניינים התחממו על הפרקט שקווין פאנטר וסרחיו יוי החלו להתעמת, דבר שגרר אלימות מצד שתי הקבוצות על המגרש והפסקת המשחק למספר דקות עם פצועים ומורחקים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully