וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע מלאגה: כ-3,000 אוהדי הפועל ירושלים יגיעו לפיינל פור

30.4.2023 / 7:05

אף שקיבלו רק 1,200 כרטיסים, ניצלו האדומים את המכירה הפתוחה והצליחו להקפיץ את מספר האוהדים שיטוס בסוף השבוע הבא לספרד. אלכסנדר דז'יקיץ' מודה: "אנחנו יכולים לשקר לעצמנו שאנחנו לא חושבים על אירופה, אבל הראש שלנו לא כאן"

אוהדי הפועל ירושלים מרעישים מחוץ למלון של א.א.ק אתונה/סעיף 127א' לזכויות יוצרים

עוד לפני שניצחו אמש (שבת) בפעם הרביעית העונה את הפועל תל אביב, ניהלו הפועל ירושלים ואוהדיה מבצע כמעט חשאי בסוף השבוע, שמטרתו אחת: להשיג כמה שיותר כרטיסים לפיינל פור של ליגת האלופות במלאגה. כמו שזה נראה כרגע, אפשר להכתיר את המבצע כהצלחה; האדומים הניחו את ידיהם על כ-3,000 כרטיסים, וייהנו מנוכחות מסיבית של קהל בחצי הגמר נגד טנריפה, ביום שישי הבא.

מלבד 1,200 הכרטיסים שהוקצו למועדון באופן רשמי, ארבו בירושלים למכירה הפתוחה שהתקיימה אתמול באתר הרשמי של הקבוצה המארחת. ראשי האוהדים העבירו לחבריהם דף הנחיות מפורט כיצד לעקוף את המכשולים. אם לפני יומיים שברו במועדון את הראש כיצד להיענות לדרישה ולספק כרטיס לכל מי שביקש, הרי שהיום נראה כי הבעיה נפתרה.

אוניקאחה מלאגה תיהנה מרוב ביציעים. כבר בשבוע שעבר היא מכרה 4,600 כרטיסים למחזיקי המינוי העונתי שלה, ולא מן הנמנע שיהיו לה כ-6,000 אוהדים בחצי הגמר מול טלקום בון.

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
יגיעו בהמוניהם לספרד. אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' הודה בגילוי לב שהמחשבות שלו ושל שחקניו כבר נמצאות באירוע השיא של ה-BCL, ולא במשחקי הבית העליון בליגת העל. "אנחנו יכולים לשקר לעצמנו שאנחנו לא חושבים על אירופה, אבל הראש שלנו לא לגמרי כאן. הייתי יכול להגיד עכשיו שהמשחק הבא הוא החשוב ביותר ובלה בלה בלה, אבל אנחנו יודעים בדיוק מה המשחק החשוב באמת שיהיה לנו בשבועיים הקרובים. יש לנו כרגע מטרה אחת. קיווינו לרדוף אחריה אצלנו בבית, אבל ניאלץ לעשות את זה במלאגה, וזה יהיה שונה לחלוטין".

אם מביטים בכל זאת קדימה, לעבר הפלייאוף המקומי, ירושלים החייתה אתמול מחדש את סיכוייה לסיים במקום השני ולהחזיק ביתרון הביתיות בסדרה אפשרית מול הפועל תל אביב בחצי הגמר. כדי לעקוף ולהגיע ליעד, היא תצטרך להשיג ניצחון אחד יותר ממה שיהיו לדני פרנקו ושחקניו בשני המשחקים שנותרו.

דז'יקיץ' החמיא לאקסבייר מנפורד, ש-30 נקודות שלו לא הספיקו לאדומים מתל אביב. "לא קל לקלוע כל כך הרבה מולנו, והוא כמעט הרג אותנו. אור קורנליוס חסר לנו. הוא חזר מקורונה, לא נכנס לקצב והיה עצבני. ובכל זאת, מצאנו את הדרך לנצח".

עוד בוואלה!

ניצחון רביעי העונה: 76:85 להפועל ירושלים על הפועל ת"א

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון מול שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
יירשם כמתאזרח? קרינגטון/דני מרון

במועדון עוקבים אחר מאמצי איגוד הכדורסל לאזרח את קאדין קרינגטון, שעליהם פורסם בוואלה! ספורט. להצלחת המהלך, שאמור להוביל את הגארד לנבחרת ישראל, תהיה כמובן השפעה ישירה על הקבוצה: היא תוכל אולי לרשום אותו בעונה הבאה כמתאזרח. אמש קלע קרינגטון 24 נקודות, והיה ה-MVP בניצחון בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully