וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון רביעי העונה: 76:85 להפועל ירושלים על הפועל ת"א

דז'יקיץ' שמר על סיכוי להגיע למקום השני, קרינגטון כיכב עם 24 נקודות. פרנקו עם הפסד שלישי ברציפות, 30 של מנפורד לא הספיקו

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שבת) את הפועל תל אביב בפעם הרביעית העונה, והשלישית בהיכל קבוצת שלמה - הפעם 76:85 נאה, וכעת הפער בין הקבוצות עומד על משחק אחד בלבד. בקצב הזה אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו עוד יצליחו להקדים את דני פרנקו ולהשיג יתרון ביתיות בסדרת חצי גמר פוטנציאלית, אם שתי הקבוצות יגיעו לשם.

המשחק הלך צמוד פחות או יותר מהפתיחה ועד שלהי הרבע האחרון - אקסבייר מנפורד להט בצד אחד, אך מלבד ג'ייקובן בראון, בקושי קיבל סיוע מחבריו. הפועל תל אביב סיימה את המשחק עם 10 אסיסטים בלבד, לעומת 23 של היריבה. מנגד, קאדין קרינגטון דאג שהירושלמים יישארו בעניינים, ובמאני טיים הוא, זאק הנקינס וחבריהם דאגו להשיג מרווח ביטחון ולסגור עניין. הפועל תל אביב עם הפסד שלישי ברציפות, ולמעשה, מאז הניצחון בדרבי בסיבוב השני, לא הצליחו האדומים להכניע אף יריבה מהטופ 4 (שני הפסדים להפועל חולון ושניים לירושלים).

עוד כדורסל:

מכבי תל אביב נושמת לרווחה: רק קנס לבולדווין, שישחק בשלישי
יאבוסלה הורחק ל-5 משחקים, פאנטר ל-2, קנס גבוה לריאל ופרטיזן
בדרך לנבחרת ישראל? איגוד הכדורסל יפעל לאזרוחו של קאדין קרינגטון
רפורמה בשיפוט: על כדורסל, שריקות ובעיות הרבה יותר חשובות

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון מול שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
משחק נהדר שלו. קרינגטון/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: אקסבייר מנפורד 30, ג'ייקובן בראון 15, תומר גינת 7 (3 מ-13 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ג'יי פי טוקוטו 7, בר טימור 7, ג'ורדן מקריי 6, צ'ינאנו אונואקו 4 (1 מ-6 מהשדה). גיל בני (5 דקות) ואדם אריאל (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: קאדין קרינגטון 24, זאק הנקינס 17 (7 מ-7 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, ברנדון בראון 13, ליוואי רנדולף 10, מארקס מייריס 9, נועם יעקב 6, טי ג'יי קליין 6 ו-7 ריבאונדים. עוז בלייזר (16 דקות), איתי שגב (10 דקות) ואור קונליוס (6 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
גדולים על הפועל תל אביב העונה/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
לא מוותר על המקום השני. דז'יקיץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל תל אביב פתחה עם ג'ייקובן בראון, אדם אריאל, אקסבייר מנפורד, תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו, בעוד הירושלמים העלו את ליוואי רנדולף, ברנדון בראון, אור קורנליוס, מארקס מייריס וזאק הנקינס. מנפורד קבע 2:5, קאדין קרינגטון השלים ריצת 0:8 והפך ל-5:10, אולם מנפורד שקלע 11 מ-13 הנקודות הראשונות של קבוצתו השיב את המארחת ל-10:13, בדרך ל-17:21 עם תום הרבע הראשון, אותו סיימו הירושלמים עם 0 מ-7 ל-3.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון מול שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס. דני מרון
לו ולחבריו קשה מול ירושלים העונה. בראון/דני מרון

רבע 2:

קרינגטון התחמם, נועם יעקב עזר להשלים מהפך והיתרון עבר לצד הירושלמי, עם 24:28. בר טימור צלף שלשה והוריד ל-33:31, אונואקו ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על איתי שגב, מייריס קבע 35:40, ובמחצית הוליכה האורחת 37:42, עם 12 נקודות של קרינגטון. מנפורד קלע 13 בצד השני.

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
מרגישים בבית בדרייב אין. אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

רבע 3:

המארחת פתחה היטב את הרבע השלישי, ג'ייקובן בראון סגר ריצת 0:8 וקבע 42:45. הנקינס החזיר את הירושלמים ל-45:48, מנפורד שב להציג את היכולת מהרבע הראשון, הגיע ל-21 נקודות וקבע 56:57 להפועל תל אביב. עם העליה לרבע האחרון, הראה לוח התוצאות על 63:63.

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס מול שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. דני מרון
שלט בצבע. הנקינס מול אונואקו/דני מרון

רבע 4:

הנקינס העלה את האורחת ל-65:71, 7:30 דקות לסיום. מנפורד הנפלא הוריד ל-71:70, אך קרינגטון הגיב בשלשה גדולה והשיב את קבוצתו ל-70:76. אונואקו החטיא, הנקינס סיים דאנק יפהפה בדרך ל-73:81, צנפורד איבד, טוקוטו החטיא והסיפור נסגר. בסיום: 76:85 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully